کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

دیگر مقالات

هودی را با چه چیزهایی می‌توان ست کرد.راهنمای انتخاب استایل با هودی.

هودی ممکن است شیک ترین لباس در کمد شما نباشد.اما از کاربردی ترین و راحت ترین آیتم‌ها در استایل شما به حساب می‌آید. به عنوان یک لباس گشاد و راحت همه آقایون می توانند از آن  استفاده کنند. اگر در کمدتان از آن زیاد دارید؛ به راحتی می‌توانید آن را با آیتم های متفاوت ست کنید. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت؛ وقتی قصد دارید هودی بپوشید آن را با چه لباس هایی میتوانید ست کنید.

هودی چیست؟

در ابتدا لازم است بگوییم که اصلا هودی چیست: نوعی ژاکت یا بلوز دارای کلاه است.از این آیتم بیشتر در استایل های ورزشی استفاده می‌شود. یک لباس مناسب برای به دام انداختن گرما هنگام سرما و فعالیت ورزشی سنگین است. به دلیل این که  اکثر آنها از جنس پنبه هستند؛ خیلی گرم، نرم و آزاد هستند. به علاوه کلاه آن در مواقع لزوم سر شما را گرم و در برابر بارش محافظت می‌کند. اکثر آن‌ها یک جیب بزرگ در جلوی شکم خود دارند. در جیب هایشان هم وسایل کوچک جا می‌شود و هم دستان را گرم نگه می‌دارد.

اما حال نیز ببینیم که چه لباس هایی را می‌توان با هودی ست کرد:

هودی با کاپشن کوتاه

برای زیبا جلوه دادن ، یک هودی زیپ دار در رنگ کلاسیک ، مانند خاکستری ، مشکی یا سرمه ای انتخاب کنید. سپس آن را با  کاپشن مورد علاقه‌ی خود ست کنید. جنس کاپشن می تواند هرچیزی‌ باشد: نایلونی، چرمی یا پشمی. برای تکمیل استایل خود کافی است؛ یک شلوار جین تیره همراه یک جفت کتونی داشته باشید. نتیجه یک استایل ورزشکاری مدرن مناسب درون شهر می‌باشد.

هودی با پالتو

زمانی که میخواهید گرم شوید و شیک به نظر برسید از پالتو استفاده می‌کنید. یک پالتو را اکثر آقایان در کمد خود دارند. بیشتر آقایان می‌دانند که یک پالتو را چگونه برای استایل رسمی بر تن کنند. در حالی که اکثر آقایون نمی‌دانند که یک پالتو میتواند برای یک استایل کژوال هم مورد استفاده قرار گیرد. اگر چه پالتو یک ظاهر رسمی دارد؛ اما برای یک استایل راحت و کژوال هم به طرز شگفت آوری کاربرد دارد. تنها یک هودی‌ نیاز است تا یک استایل کژوال با پالتو به هم بزنید.سعی کنیدهودی های روشن را در زیر پالتو‌های رنگ تیره بپوشید. برای تکمیل استایل خود از یک شلوار گشاد و کفش کتانی استفاده کنید.

هودی با کاپشن بلند

با ست کردن کاپشن بلند و هودی می‌توانید از خود در برابر سرما، باد و باران محافظت کنید. این ترکیب نه تنها گرم و کاربردی است ، بلکه می تواند شیک و مدرن نیز به نظر برسد. برای داشتن ظاهری یک دست رنگ های تیره را با کاپشن های تیره بپوشید. این استایل را با شلوار های اسلش تکمیل کنید. برای داشتن ظاهری کژوال از شلوار های ساده استفاده کنید.

هودی با کت جین

ست کردن هودی با کاپشن های جین یک راه عالی برای رسیدن به یک استایل کژوال و با حال می باشد. گرچه شما در میان کت های جین حق انتخاب فراوان دارید. کاپشن جین آبی در این ست خیلی بهتر عمل می‌کند. زیرا با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها ست می‌شود. برای داشتن ظاهری کژوال هودی‌های سفید و خاکستری را با کاپشن جین ست کنید. و برای تکمیل استایل خود از شلوار جین جذب و کفش کتانی استفاده کنید.

هودی با کت چرمی

 یک از راه‌های گرم نگه داشتن بالا تنه در زمستان؛ پوشیدن هودی در زیرکت چرمی است.این ست علاوه بر گرمای زیاد، شیک و براق به نظر می‌رسد. برای داشتن ظاهری با صلابت کاپشن چرمی موتور سواری را با نوع بالا زیپ دار ست کنید. برای تاثیر بیشتر از شلوار جین جذب مشکی استفاده کنید. اگر می‌خواهید جین مشکی بپوشید،اما احساس میکنید که ظاهرتان خیلی تیره شده است. سعی کنید کمی ساختار را تغیر دهید. یک تی شرت طوسی روشن در زیر کت خو بپوشید؛ اما دکمه یا زیپ را باز بگذارید.

هودی با کاپشن پشمی

برای داشتن ظاهر گرم و زمستانه هودی را با کاپشن پشمی ست کنید. اما سعی کنید تعادل را حفظ کنید. از آن جایی که هر دو آنها ضخیم و سنگین هستند. از رنگ های تیره دوری کنید؛ و از رنگ های روشن استفاده کنید. کاپشن پشمی با رویه چرم قهوه‌ای و جین بهترین انتخاب است. برای رنگ لایه زیر هم طوسی روشن گزینه‌ی مناسبی است. این آیتم ها را با شلوارهایی با جنس مخالف ست کنید.

نکاتی در مورد هودی

همیشه چند هودی را به عنوان جزئی از استایل گرم در کمد خود داشته باشید.

نوع زیپ دار را با لباس‌های جذب بپوشید. نوع پولیوری را با لباس‌های گشاد و راحت بپوشید.

آن‌ها را همراه کاپشن یا کت جین برای یک استایل شیک کنار بگذارید.

برای داشتن ظاهری مدرن و مخصوص تردد در شهر؛ آن‌ها را همراه کاپشن، کاپشن بلند یا اورکت بپوشید.

هودی را بیشتر با شلوار جین و کتانی ست کنید.

فهرست مطالب

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user