کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

دیگر مقالات

چگونه کمد لباس خود را مدیریت کنیم. راهنمایی برای مرتب سازی لباس ها.

“.من چیزی برای پوشیدن ندارم”

حالا من چی بپوشم؟

چند بار این فکر به ذهن شما خطور کرده است که یک جلسه کاری در آخرین لحظه ظاهر می شود ، یا در حال صرف ناهار با دوستان خود در یک رستوران شیک هستید؟ صرفنظر از تعداد لباس ، شلوار جین و بلوز در کمد شما ، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که بعد از پوشیدن لباس ، شما نمی توانید بفهمید چه بپوشید.

بخشی از نظم دادن به کمد شما مدیریت صحیح کمد لباس شما است – خریدهای هوشمندانه ، دانستن آنچه دارید و آنچه نیاز دارید ، و ذخیره همه چیز در محل مناسب خود. این امر آماده سازی را آسان تر می کند ، به شما کمک می کند تا لباس های جدید را هماهنگ کرده و از لباس های خود بیشترین استفاده را ببرید.

در اینجا چهار مرحله برای مدیریت آسان کمد لباس خود آورده شده است.

  • زمانی را برای مرور کمد خود قبل از هر فصل برنامه ریزی کنید
  • وقتی صحبت از لباس نو می شود ، کیفیت را خریداری کنید نه کمیت
  • ذخیره سازی سفارشی را برای سازماندهی همه چیز اضافه کنید
  • از برنامه های تلفن هوشمند برای کمک به شما در ردیابی آنچه دارید استفاده کنید

به طور مرتب کمد خود را تمیز کنید

https://www.realprimo.ir/product-category/accessories/

علاوه بر خالی کردن فضای جدی در کمد ، انجام منظم آن مزایای زیادی نیز دارد. تمیز کردن مرتب کمد لباس می تواند به شما کمک کند تا فضا را ساده کنید ، در هزینه شما صرفه جویی شود و اگر احساس می کنید لباسی را که دیگر نمی پوشید به دیگران هدیه دهید ، احساسات خوبی ایجاد کنید.

هنگام بررسی کمد لباس خود ، به دنبال لباس هایی باشید که:

• خیلی کوچک هستند

• لکه یا پارگی داشته باشید که نمی توانید آن را ترمیم کنید

• از مد افتاده اند

• روی چوب لباسی بهتر از شما  ظاهر میشوند

• فقط دارای ارزش احساسی (با عرض پوزش ، پیراهن فوتبال دبیرستانی)

• کیفیت پایین تری نسبت به آنچه اکنون به طور مرتب می پوشید ، دارند

هنگامی که یک بار کمد خود را تمیز کردید ، یادآوری ایجاد کنید تا این کار را در چند ماه دیگر انجام دهید. شاید برایتان مفید باشد که قبل از شروع هر فصل لباس های خود را مرور کنید.

روی قطعات اصلی سرمایه گذاری کنید

کلید مدیریت کمد لباس شما سرمایه گذاری روی وسایل اصلی است که می توانید بر اساس آنها کار کنید. ایجاد یک کمد لباس متعادل با قسمت های اصلی ، پایین تنه ،کت و لوازم جانبی ، ساختن لباس و پوشیدن هر روز را آسان تر می کند.

وقتی روی کالاهای اصلی با کیفیت سرمایه گذاری می کنید ، از خرید مجدد شلوار جین جدید در هر فصل و یا یک پالتو جدید در هر پاییز خارج می شوید. در عوض ، می توانید بودجه پوشاک خود را به سمت قطعات خاصی که دوست دارید هدایت کنید و از پر کردن کمد لباس خود با لباس هایی که می خواهید در چند فصل اهدا کنید ، اجتناب کنید.

مکانی برای هر بلوز، پیراهن و اکسسوری در نظر بگیرید.

اکنون که کمد لباس خود را باز کرده اید و طرحی برای سرمایه گذاری روی لباس در نظر گرفته اید ، باید مکانی را برای هر چیزی که قصد دارید نگه دارید ، پیدا کنید. این بدان معناست که هر جفت کفش ، هر کیف دستی ، لوازم جانبی ، جواهرات و هر چیز دیگری که به طور معمول در کمد لباس یا دستگیره خود ذخیره می کنید.

گزینه های ذخیره سازی سفارشی مانند قفسه های ژاکت و لباس های تا شده ، فضای آویزان طولانی و کوتاه برای بلوز ، شلوار و لباس و قفسه های کفش وکتانی را در نظر بگیرید تا به شما در ذخیره کفش ،کتانی ، چکمه و پاشنه کمک کند.

مدیریت کمد لباس؟ برنامه ای برای آن وجود دارد

مدیریت کمد لباس خود را یک قدم جلو ببرید و از برنامه ها برای کمک به شما استفاده کنید. تعدادی ابزار سازمانی وجود دارد که می توانید آنها را مستقیماً بر روی تلفن خود بارگیری کنید تا به شما در برنامه ریزی لباس کمک کند ، آنچه در کمد شما است و حتی لباس هایی را که دیگر نمی خواهید بفروشید. استفاده از برنامه ای که به شما در مدیریت لباس شما کمک می کند ، می تواند به شما کمک کند از خرید کالاهایی که قبلاً دارید اجتناب کنید و در مواقع شیک پوشیدن با امکانات جدید روبرو شوید.

https://www.closetworksinc.com/blog/top-apps-organize-your-life/

برای مشاهده محصولات:

Www.instagram.com/primo_iran

فهرست مطالب

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user