کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

دیگر مقالات

کاپشن مردانه.چند نوع کاپشن مردانه وجود دارد؟ انواع آن را بشناسید؟

کاپشن، مهم ترین لباس زمستانی محسوب می‌شود. این آیتم جز لاینفک کمد همه‌‌ی ما محسوب می‌شود؛ و از شما در برابر سرمای شدید محافظت می‌کند.‌ به عنوان آخرین لایه در استایل زمستانی، نقش مهمی دارد. کاپشن های مختلفی در بازار وجود دارد. هر مکان و شرایط آب و هوایی کاپشن مختص خود را می‌طلبد. اگر کمی نوع استایلتان برایتان مهم است؛ ضروری است با انواع آن آشنا شوید.

پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید، انواع آن را بشناسید، کاربرد آن را بدانید.

کاپشن پافر

پافر جز آیتم های شناخته شده‌ در استایل زمستانی است. پافر یک کالای ضروری در کمد شما است. بهترین گزینه برای روزهای سرد استخوان سوز است. پافر به دلیل خاصیت ضدآب و لایه حجیم دونی‌‌اش مناسب درجه هوای منفی صفر و روزهای برفی است. نام پافر برگرفته از پوفر فیش است. پوفر نوعی ماهی است، که هنگام احساس خطر پوف میکند. به دلیل ظاهر پوف دار این نوع کاپشن، اسم پافر را بر آن گذاشته اند.

کاپشن بادگیر


همان طورکه از نامش پیداست. کاپشن بادگیر از شما در برابر وزش باد شدید محافظت می‌کند. بادگیر اولین انتخاب در استایل کوهنوردان است. به دلیل جنس نایلون به کار رفته وطراحی آن( به ویژه کلاه) حالت عایق و ضد باد دارد. زیپ آن تا زیرچانه کشیده می‌شود؛ کلاه و یقه آن از سر وگردن شما محافظت می‌کند. هنگام خرید باید توجه کنید چه نوع بادگیری می‌خواهید. برخی بادگیرها خاصیت ضد آب دارند. برخی دارای لایه درونی ضخیم هستند.

کاپشن چرم

چرم به دلیل مقاوت و زیبایی ظاهری‌اش همواره جز گزینه‌های انتخابی شیک‌پو‌شان است. خیلی ها تصور میکنند که ژاکت چرمی تنها مناسب استایل موتورسواران است؛ در صورتی که کاپشن چرمی میتواند؛ یک آیتم مناسب در استایل کژوال باشد.

کاپشن بامبر

بامبر به کاپشن هایی اطلاق میشود که یخه،سرآستین و لبه پایین آن کش دارد. قد آن کوتاه است .بامبر ها اکثرا از نوع زیپ دار هستند. بامبر جز ژاکت‌های سبک محسوب می‌شود. از این رو مناسب فصل پاییز و بهار است. بامبر به شدت مناسب استایل کژوال است.‌

کاپشن پارکا

پاراکا نوعی کاپشن بلند همراه کلاه است. لبه کلاه آن عموما دارای خز است. پوشش بیرونی آن بسته به جنس متنوع است؛ ممکن است، کتان یا شمعی باشد. یخه بلند و کلاه آن از سر و گردن شما در برابر سرما محافظت می‌کند. پارکا بهترین گزینه برای روزهای سرد و خشک است.

آنوراک

آنوراک در واقع همان پارکا است. با این تفاوت که قد آن کوتاه تر است. معمولا دور کمر و سرآستین‌های آن دارای کش هستند.

کاپشن خلبانی

کاپشن خلبانی یکی از آیتم‌های کلاسیک زمستانه محسوب می‌شود. در  رویه بیرونی آن از جنس چرم و پوشش داخلی آن پشمی است. یخه، سر آستین و لبه‌های پایینی آن هم از جنس پشم داخل آن است.

بارانی

همانطور که از نامش پیداست. این لباس برای روزهای بارانی طراحی شده است. عملا نمیتوان نام کاپشن را بر روی آن نهاد. زیرا شما را گرم نمی‌کند. پارچه آن تنها ضد آب و  مقاوم در برابر نفوذ آب است. دارای کلاه است. و از خیس شدن شما جلو گیری می‌کند. و قد آن معمولا تا بالای زانو است.

فهرست مطالب

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user