کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

دیگر مقالات

استایل های مناسب فصل بهار

فصل بهار یکی از فصل هایی است که می تواند هم خنک و هم گرم باشد. قبل از هر چیز باید از لباس های زمستانی خود دل بکنید و آنها را جمع آوری کنید چرا که باید به سراغ لباس هایی با جنس مناسب فصل برویم. برای داشتن ست های مناسب فصل بهار ابتدا باید از لباس های پایه و اولیه خود کمک بگیرید، تیشرت و پیراهن و شلوارهایی که دارید را با هم ترکیب کنید و ست بهاری بسازید.

لباس های نخی و پنبه ای بپوشید

یکی از بهترین انتخاب ها لباس های نخی و پنبه ای هستند در واقع این جنس لباس ها که مناسب این فصل هستند به علت خاصیت قابل تنفس بودن پارچه هایشان قابلیت رد و بدل کردن هوا را دارند که بسیار سبک و راحت هستند. از معایب این نوع از پارچه ها این است که آنها در برابر شست وشوی مقاوم نیستند و بسیار سریع تغییر شکل می دهند.

لباس های کتان بپوشید

یکی از بهترین پیشنهادهای پوشش در فصل بهار، لباس هایی با جنس کتان هستندکه بدن را تازه و خنک نگه می دارند. این لباس ها که در بین آقایان طرفداران زیادی دارند، هم مناسب محل کار و هم مناسب مهمانی هستند.کتان نیز یکی از پارچه هایی است که برای فصل بهار بسیار خوب می باشد جنس کتان نیز می تواند گردش هوا را به خوبی انجام دهد.

چند لایه لباس بپوشید

در فصل بهار هوا گرم یا سرد نیست بلکه دائم در حال تغییر است. پس باید آمادگی کامل داشته باشید. برای جلوگیری از عرق کردن و خنک شدن بدنتان لباس هایتان را تا جای ممکن از جنس نازک و سبک انتخاب کنید پس لباس های رنگ روشن و خنک بهاری که چند لایه روی هم استفاده می شوند گزینه های خوبی برای این موقعیت هستند. بهتر است همیشه یک سویشرت یا لباس بافت نازک و روشن همراه خود داشته باشید.

تیشرت یقه دار بپوشید

یکی از گزینه های مناسب فصل بهار و تابستان برای آقایان تیشرت جودون یقه دار است که یقه آنها دکمه دارد این نوع تیشرت ها به شما کمک می کند تا زمانیکه احساس گرما کردید با بازکردن یک یا دو عدد از دکمه ها کمی هوای خنک تر وارد لباس می شود.

انواع پیراهن جین استفاده کنید

یکی از استایل های کاربردی و مناسب این فصل ست های جین می باشد که در فصل بهار استفاده از رنگ های روشن تر آن بیشتر توصیه می شود. یک کت بهاره یا پیراهن جین همراه با تیشرت پنبه یقه گرد زیر پیراهن نه تنها جذابیت استایل شما را بیشتر می کند بلکه هر زمان نیاز بود می توانید پیراهن را در بیاورید و استایل متفاوتی داشته باشید. رنگ پیراهن و شلوار جین  شما باید همخوانی داشته باشد. یکی از گزیینه های تکمیل کننده ست جین کتانی یا ونس سفید است و با تمام طیف رنگی جین همخوانی دارد.

کت های چرم بدون آستر را انتخاب کنید

یک کت چرمی نازک با چرم طبیعی می تواند گزینه بسیار خوبی برای فصل بهار که گاهأ همراه با باران های بهاری است باشد. چرم گردش هوای خوبی دارد و در فصل های پاییز و بهار شما را گرم می کند و اگر احساس گرما کردید می توانید کت چرم را برداشته و استایلی مناسب آب و هوا داشته باشید.

شلوار جین رنگ روشن

در استایل های خود از شلوارجین استفاده کنید. شلوارجین یکی از مواردی است که در اکثر استایل های کاربردی اجزای مهم استایل به حساب می آید. شلوارجین های رنگ روشن انتخاب بهتری برای فصل بهار و تابستان هستند و راحت با سایر اجزای لباس شما ست می شود.

از بادگیر استفاده کنید

بادگیرها مناسب ماه فصل بهار هستند زیرا د ر این فصل باد و باران ناگهانی زیاد است از این رو جلوی بادهای سرد را می گیرند و از شما در مقابل باران محافظت می کنند.

لباس های تنگ و چسبان نپوشید

لباس های بهاری باید با سایزهای اندازه تهیه شود لباسی که نه خیلی گشاد باشد نه جذب، زیرا لباس های تنگ و چسبان احساس گرمای بیشتری به ما خواهد داد پس به جای مدل های فیت از لباس هایی که سایز شما هستند و از مدل های آزادتری استفاده کنید. هیچ گاه لباس های غیر از سایز خودتون را نپوشید.

لباس های رنگ روشن بپوشید

همه می دانید که رنگ های تیره با جذب نورخورشید به خود سبب می شود که شما بیشترگرمتان شود پس در فصل زیبای بهار همانند طبیعت لباس های رنگ روشن بپوشید. رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که می تواند در ما حس خنکی زیادی را ایجاد کند. شما می توانید هر لباس دیگری را با لباس سفید ست کنید تا جذاب تر به نظر برسید. لباس های رنگ روشن در بهار کمک می‌کنند که شما خنک تر بمانید

یکی از پیشنهادات برای فصل بهار که صبح ها و شب های سردی دارد، اضافه کردن یک سویشرت به لباس هایتان است.

اگر استایل رسمی تری می خواهید از پیراهن استفاده کنید، و یک کت تک همراه خود داشته باشید.

استفاده از یک پیراهن چهارخانه جذاب همراه با شلوارجین نیز یک انتخاب مناسب برای بهار است که به همراه یک تیشرت سفید بپوشید.

شلوارهای مام استایل و مدل هایی که قد شلوار کوتاه است، در ست های بهاری ایده آل تر به نظر می رسند که می توانید آن را همراه با یک تیشرت و کفش اسپرت ست کنید تا یک استایل مناسب بهار داشته باشید.

از پیراهن ها و کت های جین و کتان استفاده کنید که نه تنها گزیینه های مناسبی برای هوای بهاری هستند، بلکه زیبایی استایلتان را دو چندان می کنند.

شما می توانید برای انتخاب گزیینه های مناسب با استایلتان از کالکشن بهاره برند پوشاک پریمو بازدید کنید و لباس دلخواه خود را انتخاب و یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

فهرست مطالب

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user