کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1400-06-14

استایل مناسب چیست و چگونه میتوانیم یک استایل مناسب بسازیم.

نکاتی که آقایان باید رعایت کنند.

شاید این جمله کلیشه‌ای به نظر بیاید اما قوانین وضع میشوند تا شکسته شوند. استایل شما به طور جداگانه فراتر از قوانین شکل میگیرد.

بعضی مردان میتوانند قوانین را بشکنند بعضی ها هم محافظه کارترند.

با این وجود بدون در نظر گرفتن قرارداد شما با خودتان در مورد لباس پوشیدن روزمره ، رعایت نکات زیر به هر مردی کمک میکند تا بهترین استایل را برای خود بسازد ، پس آجر و مصالح برای ساخت بیاورید.

قواره مناسب

اگر لباس تناسب دقیق با بدن شما نداشته باشد ، حذف میشود.

 در مرحله اول به نحوه ایستادن سرشانه‌ها نگاه کنید ، اگر لباس بالا یا پایین تر از شانه شما ایستاد ، سایز شما نیست.

مرحله دوم عرض سینه را چک کنید. ابعاد بالاتر یا پایین تر از سایز سینه دقیق شما به معنی اندازه نبودن لباس برای شماست.

در برخی موارد استایل شما دارای لباس اورسایز میباشد ، این موارد نیازی به فیت بودن دقیق ندارند.

ترجیح کیفیت بر کمیت

تمام مسائل و مشکلات محیط زیستی احتمالا باید کافی باشند تا شما تصمیم بگیرید کمتر مصرف گرا باشید و لباس زیاد نخرید، با درنظر گرفتن بودجه‌ برای خرید نیز به مفهوم “کمتر بخر، اما درست و با کیفیت بخر” میرسیم.

لباس‌های با کیفیت بالاتر نه تنها قواره بهتری دارند، بلکه خوش‌پوش تر و با دوام‌تر نیز هستند.

در مذمت لباس با کیفیت پایین تر، همین بس که شما که با خرید نکردن از اجناس بی‌کیفیت به چرخه‌ی محیط زیست کمک میکنید و در واقع “زندگی را نجات میدهید.”

دلایل کیفی به کنار، نیاز به خوشپوشی فقط با لباس با کیفیت تامین میشود، پس بخاطر ارزان بودن همه‌چی را ریسک نکنید.

تیپ کلاسیک

مد تغییر میکند، به همین خاطر هم هست که تا الان زنده مانده.

اگر میخواهید مد را در نظر نگیرید، تیپ کلاسیک را انتخاب کنید.

گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید: از پیراهن‌های ساده مردانه همراه با کت تک تا استفاده از پلیور و دورس روی پیراهن، استفاده از شلوار‎‌های راسته معمولی با کفش‌های مردانه، تا استفاده از شلوار کتان.

کلاسیک به معنی از مد افتاده نیست، بهرحال که شکل دهنده‌ی اصلی استایل خودتان هستید و همین به معنای خوش پوشی در هر موقعیتی است.

جزییات را مدیریت کنید.

هرکسی میتواند لباس بپوشد، میزان توجه و دقتی که برای پوشیدن آنها بکار میرود اهمیت دارد.

شاید بعضی قوانین استایل غیر خلاقانه به نظر برسد اما به ساخت یک ظاهر کلی و موجه کمک بسیاری میکند، مانند؛

ست کردن چرم کمربند با چرم کفش، یا ست کردن رنگ جوراب با قسمتی از رنگ‌های پیراهن.

بطور کلی در تمام نقاط استایل شما، از گره‌های یقه تا کفش شما، همیشه نکاتی وجود دارند که هماهنگی آنها با یک‌دیگر قدم اول مدیریت جزییات در استایل است. از هیچ نقطه‌ای به سادگی و بدلیل اینکه احتمال میدهید دیده نشوند، به سادگی گذر نکنید.

توجه به اکسسوری.

چه با ضرورت، چه با انتخاب، اکسسوری مرز یک استایل معمولی با استایل حرفه‎‌ای و فکرشده است.

شما با اکسسوری میتوانید خاص بودن خود را برای کسی که بدنبال دیدن آن است، به نمایش بگذارید.

اگر ساعت دوست دارید بدنبال یک مدل همه‌کاره بروید، برای عینک فرم آن را در نظر بگیرید، شال، کلاه، کمربند و … همگی باید با کیفیت باشند.

با رنگ‌ها استایلتان را شعله‌ور کنید.

 دوباره تاکید میکنم، کیفیت استایلتان را خودتان میسازید، پس برای اکسسوری هم کیفیت را در اولویت قرار بدهید.

اینها نکاتی هستند که مردم در نگاه‌های نخست به استایل شما دقت میکنند، لباس‌های شما در واقع پس‌زمینه هستند.

احساس آرامش

در لباستان احساس آرامش و راحتی باید داشته باشید، بیشتر از نظر روانی تا فیزیکی ( هرچند که درصدی کمی از مردان حاضرند برای استایلشان زجر بکشند.) مگر در موقعیتی که کاملا ارزشش را داشته باشد- و واقعا بعضی اوقات دارد- باید کاملا احساس راحتی کنید، وگرنه این موضوع (ناراحتی شما در لباس) خودش را در استایل شما نشان خواهد داد.

این گزاره بدان معنی نیست که باید نقطه‌ی آرامش و راحتی خود در تیشرت‌ها و شلوارهایی با قواره‌ی آزاد و راحت محدود کنید، بلکه باید سعی کنید استایل شخصی خودتان را با انواع لباس‌ها بسازید و مطمئن شوید این استایل فقط مختص شماست، نه شخص دیگری.!

اگر شک داری، بپوش!

پوشیدن لباس با انتخاب تنظیمات درست، انتخابیست درست و محترم، اما پروسه‌ی پیچیده‌ایست.

بعضی از کدهای استایل هوشمندانه هستند، مثل استفاده از محتوای متضاد و اصرار به پارادوکس در استایل دارند،”اگر شک داری که به استایلت میاد یا نه، بپوش”

شاید کمی این جمله ساده لوحانه بنظر برسد، اما نباید سعی کنید همیشه و همه‌جا باهوش باشید، مخصوصا در جای نادرست باهوش بودن زجرآور است!

تخصص در رنگ‌ها‌، الگوها و تناسب.

پوشاک مردانه، همیشه تجارتی هوشیار و پیچیده در ایده‎‌هایی متناسب با مردانگی بوده‎‌اند، اما شما لازم نیست مانند قیصر و مرحوم تختی حتما استایلی درست کنید تا مردانگی خود را اثبات کنید!

تخصص در چینش رنگ‌ها، الگوها و تناسب هنری است در پوشش شما که هر کسی را به آن علاقه‌مند میکند، بیشتر از همه خود شما را!

اما این کار حتما حیله‌گرانه و اغواکننده خواهد بود، پس انتظار اشتباه را داشته باشید، اما جسور باشید و موقعیت‌های مختلف را امتحان کنید.

درک ساز و کار لباس و دوخت.

شما فقط در حالتی کیفیت‌های لباس را درک خواهید کرد که وقت به خرید و تجربه انواع کیفیت‌های مختلف بکنید، در اینصورت دقیقا متوجه میشوید دنبال چی هستید.

بدنبال دوخت‌های معمولی و جنس الیاف طبیعی بگردید، استانداردهای دوخت مشخص کننده‌ی کیفیت کار هستند، رزومه‌ی کار را میتوانید در بروشورهای الصاقی به‌کار بیابید، اگر بروشور یا تگ نداشت، نشان از برند متفرقه‌ی کار دارد.

کشور تولید کننده‌ی محصول نیز خودبخود میتواند معرف کیفیت دوخت و جنس کار باشد.

بافت را در آغوش بگیرید.

همخوانی و رنگ هر دو مهم هستند، اما اگر میخواهید واقعا یک استایل کامل داشته باشید، در نظر گرفتن بافت پارچه، به استایل شما بعد جدیدی میبخشد، منظور از این جمله اضافه کردن لباس‌هایی با جنس کشبافت، مخمل(جیر) و پشمی هستند که میتوانند احساس عمق ایجاد کنند، کمکی کاملا دوستانه به استایل شما.

اضافه کردن این گزینه به کمدتان، شما را به “چگونه استایل کاملی داشته باشیم” مجهز میکند.

پوشش لایه‌ای را فرا بگیرید.

داشتن درک مناسب از پوشش لایه‌ای، به شما کمک میکند با آغاز فصل سرما گزینه‌های متعددی برای تکمیل استایلتان داشته باشید.

مطمئناَ پوشیدن یک کت بر روی یک تی‌شرت، پوشش لایه‌ای است، اما جذابیت آن به سختی میتواند به ترکیب لایه‌های مختلف پوشیده شده شامل پیراهن، کت، دورس، پولیور و ترکیب پیراهن و تی‌شرت است.

برای ساخت مفهوم استایلتان از ترکیب لایه‌های مختلف تا تناسب رنگ‌ها و بافت‌های مختلف، طیف وسیعی درست کنید.

برای دیدن توضیحات بیشتر از لایه لایه پوشیدن به مقاله‌ی ما در اینستاگرام مراجعه کنید.

https://www.instagram.com/p/CTNa3l6LhHM/?utm_source=ig_web_copy_link

یونیفرم روزانه و هفتگی داشته باشید.

حتی اگر در محل کار خود از یونیفرم استفاده نمیکنید، بهتر است در طول روزهای هفته برای خود یک استایل طراحی کنید، رسمی یا نیمه رسمی بسته به محیط کارتان، علاوه بر جلوه‌ی شخصیت کاریتان، میتوانید استایلتان را با رنگ‌های متنوع در روزهای هفته تنوع ببخشید، چند پله صعود در استایل شخصی و امضای شما.

پارامتری که برای شما طراحی شده است را پیدا کنید.

باید با این موضوع روبرو شویم که هر شخصی با شخص دیگر متفاوت است، چیزی که برای شخصی مناسب است، برای شما لزوما مناسب نخواهد بود.

تمام توصیه‌های استایل و پوشش خوب و بدردبخور هستند، اما شما نیاز دارید چیزی که واقعا برای شما طراحی شده را پیدا کنید و از آن جدا نشوید.

برای اینکار ببینید چه رنگ‌هایی با رنگ پوستتان هم‌خوانی دارند، چه قواره‌هایی به بدن شما بیشتر میشیند و چه بافت پارچه‌ای با مدل مویتان هماهنگ تر است.

پاپوش و کفش خود را دست کم نگیرید.

ساخت یک استایل شیک و کامل بدون یک کفش خوب و با کیفیت ممکن نیست، حتی اگر با کیفیت‌ترین و گران‌ترین لباس‌ها و بالاپوش را انتخاب کنید اما در استایلتان از کفش ارزان و بی‌کیفیت استفاده کنید تمام زحمتتان را به هدر داده‌اید.

سنتان در لباس پوشیدن فراموش نکنید.

یک لباس بگی، یک شلوارک سه ربع، بسیار استایل دوست داشتنی هستند، برای یک نوجوان که میخواهد به اسکیت سواری برود، نه برای فردی که عضو جامعه‌ی بزرگسالان است و میخواهد به سرکار برود.

اهمیت لباس زیر.

بحث راحتی در لباس را یادتان هست ؟ این راحتی طیف وسیعی را شامل میشود، حتی لباس‌هایی که دیده نمیشوند، اما وجود دارند، لباس زیر شما اگر کیفیت و فیت مناسب را نداشته باشد در تمام مدت استفاده میتواند شما را اذیت کند و همانطور که گفته شد، این اذیت شدن در استایلتان کاملا به چشم خواهد آمد.

از شبکه‌های اجتماعی ایده بگیرید.

امروزه به جهت گستردگی شبکه‌های اجتماعی و طیف وسیع محتوای تولید شده (مخصوصا در پوشاک و استایل) شما میتوانید ایده‌های متنوع و جدیدی را از آن‌ها بگیرید.

آغوش خود را به روی تجارب جدید باز کنید و بدانید ساخت یک استایل هوشمندانه و متناسب با شخصیت و نیاز شما کار یک بار خرید کردن نخواهد بود.

https://instagram.com/primo-_iran

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با تیم پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user