کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

دیگر مقالات

راهنمای خرید لباس

ممکن است شما هم از جمله کسانی باشید که زیاد خرید می کنید اما هیچ گاه ست های کاملی ندارید و لباس را فقط برای آویزان کردن در کمد لباس هایتان می خرید و از بیشتر آنها استفاده نمی کنید و به هنگام خرید لباس از اینکه این لباس را خریده اید کاملا راضی هستید اما هنگامی که به خانه برمی گردید و آن را پرو می کنید از این خرید پشیمان شوید. اگر موارد زیر را رعایت کنید می توانید خریدهای بهتری را تجربه کنید.

فروشگاه مناسب انتخاب کنید

براساس نیازهایتان به سراغ فروشگاه‌ مناسب بروید تا خرید بهتری داشته باشید. برخی لباس‌ها مانند لباس ورزشی را باید از فروشگاه مربوط به آن خرید همچنین ممکن است شما به دنبال یک لباس به خصوص باشید یا قصد خرید از برندی را دارید، اینگونه راحت تر به موارد دلخواهتان دسترسی دارید.

به برچسب لباس توجه کنید

توجه به برچسب‌ها شما را از روش نگهداری لباس آگاه می‌کند، آیا این لباس هنگام استفاده و شستشو نیاز به مراقبت های ویژه دارد یا خیر، درشستشو ممکن است رنگ دهد و شستن آن بسیار سخت باشد. اگر لباس موردنظر تنها نیاز به خشک‌شویی دارد و شما علاقه‌ای به این کار ندارید، به خرید لباس مورد نظر فکر نکنید.

 از فروشنده ها کمک بگیرید

از یک فروشنده کمک بخواهید تا در پیدا کردن لباس یا سایز مناسب شما کمکتان کند. اگر فروشنده کالایی را پیشنهاد داد، اطمینان حاصل کنید که آن را دوست دارید و قیمت آن برای شما مناسب است بعد آن را پرو کنید. به نظر فروشنده اطمینان نداشته باشید و تنها به این دلیل که فروشنده می‌گوید عالی است آن را نخرید.

لباس سایز مناسب انتخاب کنید

روی انتخاب سایز مناسب با اندامتون تمرکز کنید. هنگام استفاده از آینه‌های موجود در اتاق پرو همه حالت‌های نشسته، ایستاده و کشش و هر زاویه‌ای را بررسی کنید. اگر در آن راحت نیستید، از خرید لباس های غیر از سایزتون چشم‌پوشی کنید. لباس‌هایی را بخرید که اکنون مناسب شما باشد و به این امید که یک روز در آن جا خواهید گرفت خریداری نکنید، چون آن لباس در کمدتان آویزان خواهد ماند.

خرید لباس های تک رنگ

پیراهن و شلوارهای تک رنگ بسیار کاربردی هستند و می توانید این لباس ها را با سایر لباس های خود ست کنید پس این لباس ها را بخرید تا بتوانید استایل های متنوع تری با تعداد محدودی لباس داشته باشید.

به احساسات خود اعتماد کنید

اجازه دهید چشم‌هایتان شما را راهنمایی کنند. به احساس خود اعتماد کنید و به خریدن لباس‌هایی فکر کنید که به‌طور خودکار به آن‌ها جذب می شوید، زیرا با پوشیدن آن لباس احساس خوبی خواهید داشت.

 در انتخاب رنگ ها و مدل لباس هایتان تنوع دهید

بسیاری از ما سبک و سلیقه و رنگ های مورد علاقه خود را به هنگام خرید اصلا تغییر نمی دهیم و وقتی به کمد لباس هایمان نگاه می کنیم همه مدل ها و رنگ ها تکراری هستند و این باعث می شود بسیاری از آنها را نپوشیم. قبل از اینکه به خرید بروید به کمد لباس های خود نیم نگاهی بیاندازید و آنها را در ذهن خود بسپارید تا در هنگام خرید لباس های تکراری تهیه نکنید.

چروک شدن پارچه را امتحان کنید

برای اینکه مطمئن باشید که لباسی را که قرار است در طول روز به تن داشته باشید به زودی چروک نمی شود باید برای چند ثانیه پارچه ی آن را در دست مچاله کنید تا ببینید چروک می شود یا خیر .به این ترتیب از این لحاظ کاملا مطمئن شوید.

سعی کنید لباس را قبل از خرید پرو کنید

برخی از آقایان فقط به هنگام خرید به مدل و اندازه لباس نگاه می کنند و بدون آنکه بخواهند آنرا پرو کنند آن را می خرند. اما این اشتباه است و باید سعی کنید لباس هایی را انتخاب کنید که قابل پرو کردن باشند تا هنگامی که به خانه بر می گردید و آن را می پوشید از فرم لباس در بدنتان پشیمان نشوید.

نکات پرو لباس در هنگام خرید

 دقت در نور اتاق پرو و آینه ای که در آن پرو می کنید

نور اتاق پرو بایدکافی باشد، تاریک بودن باعث می شود که به خوبی نتوانید لباس را به درستی ببینید و بعد از آنکه به خانه برگشتید آن را پرو کردید با چیزی که در فروشگاه پرو کرده بودید متفاوت باشد. آینه کج نیز می تواند گمراه کننده باشد، یکسری آینه ها ممکن است شما را لاغرتر و کشیده تر نشان دهند. آینه ای که صاف به دیوار چسبیده است بهترین حالت است. در بسیاری از فروشگاه ها آینه را در یک قاب ضخیم به حالت کج قرار داده اند و این فرم اصلی لباس را در بدن به گونه ای دیگر نشان می دهد.

به پشت لباس هم در تن دقت کنید

به هنگام پرو لباس باید یک نگاه کلی و در عین حال دقیق به لباس بیاندازید و به کمک یک آیینه کوچک پشت لباس را هم در تن خود ببینید و اگر وقت دارید بهتر است دو سایز از آن را در بدن خود پرو کنید تا مطمئن باشید کدام یک بهتر است و از دیدن پشت لباس در بدنتان غافل نشوید.

به هنگام پرو لباس تحرک داشته باشید
تنها ایستادن در جلوی آینه و به لباس در بدن خود نگاه کردن برای انتخاب لباس و اینکه اندازه تان است کافی نمی باشد. بلکه باید کمی به این طرف و آن طرف بروید، مخصوصا اگر در حال خرید دامن یا شلوار هستید باید در آن بنشینید و بلند شوید تا مطمئن باشید که برایتان نتگ نباشد و در آن احساس راحتی کنید .

نکاتی که بهتر است در خریدهایتان رعایت کنید

لیستی از آنچه می‌خواهید و نیاز دارید تهیه کنید و طبق همان جلو بروید.

هنگام خرید به جزئیات لباس از جمله دکمه ها و زیپ لباس و دیگر مواردی که در لباس کار شده باشد دقت کنید و از سالم بودن آنها مطمئن باشید.

 حتی اگر در همان چند رگال اول لباس مورد علاقه‌تان را پیدا کردید، باز هم کل فروشگاه را ببینید. می‌توانید خرید را از انتهای فروشگاه شروع کنید.

در مورد لباس‌های دیگری که در کمدتان دارید و می‌توانید با این لباس جدید بپوشید فکر کنید تا بتوانید لباس های ست داشته باشید.

در مورد بودجه خرید لباس تصمیم‌گیری کنید. البته میزان بودجه به لباس‌هایی که نیاز دارید نیز بستگی دارد.

 مطمئن شوید دوخت و پارچه لباس کیفیت بالای دارد.

بهتر است هنگام خرید، لباسی راحت که احساس خوبی به شما می دهد را بپوشید.

قبل از خرید چیزی بخورید تا به دلیل گرسنگی در خریدتان عجله نکنید.

قبل از اقدام به خرید بهتر است لیستی از لباسهایی که به آن نیاز دارید را تهیه نمایید تا لباس های اضافی که به آنها احتیاج نخواهید داشت را نخرید. همچنین برای لباس هایی که می خواهید در بیرون از منزل بپوشید مانند پالتو یا بارانی پول بیشتری در نظر بگیرید تا بتوانید لباس هایی را انتخاب نمایید که جنس خوبی داشته باشد.

فهرست مطالب

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user