کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1401-03-26

تیشرت. راهنمای خرید + راه‌های شناخت تیشرت مناسب.

تیشرت ازجمله لباس‌هایی ست که در موقعیت‌های مختلفی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. با اینکه تیشرت‌ها بیشتر برای فصل گرم استفاده می‌شوند اما استفاده‌های دیگری هم دارند. مثلاً به عنوان لباس غیر رسمی در دورهمی‌های معمولی و صمیمانه یا به جای لباس زیری که طراحی زیبایی ندارند، می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

 در این مقاله از مجله‌ی پریمو می‌خواهیم درباره‌ی این لباس محبوب بیشتر صحبت کنیم و ببینیم برای خرید تیشرت باید به چه نکاتی توجه کنیم و چرا بعضی تیشرت‌ها قیمت خیلی زیادی دارند اما قیمت بعضی دیگر بسیار پایین است.

  تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا علاوه بر اینکه فرق تیشرت با کیفیت و بی‌کیفیت را خدمت شما توضیح دهیم، نکاتی به شما آموزش دهیم تا به کمک آنها، بتوانید بهترین تیشرت مناسب خود را انتخاب کنید و با قیمت مناسب بخرید.

چرا قیمت تیشرت ها اینقدر متنوع است؟

 واقعیت این است که مثل هر لباس دیگری، قیمت تیشرت هم به نکات بسیار زیادی بستگی دارد از جمله:

  • کیفیت پارچه‌ای که در تهیه‌ به کار رفته است
  • طرحی که روی آن زده شده است
  • جنس و نوع طرح
  • نوع دوخت
  • محل تولید

کیفیت پارچه تیشرت

طبیعی است لباسی که برای تهیه‌ی آن از پارچه‌ی با کیفیت‌تری استفاده شده است، قیمت گران‌تری داشته باشد. در قسمت‌های بعدی مقاله در مورد این توضیح می‌دهیم که چطور می‌توان محصولی را که با که بار پارچه‌ی با کیفیت درست شده است، از محصولی که پارچه‌ی با کیفیتی ندارد تشخیص داد.

طرح روی تیشرت

 موضوع دیگری که گفتیم در قیمت تی شرت تاثیر دارد، طرحی است که روی آن زده شده است. اگر دقت کنید، طرح‌هایی که روی تیشرت زده می‌شود انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها فقط چسب‌های آماده‌ای هستند که به صورت سری‌کاری روی آنها زده می‌شوند اما بعضی از آنها چاپ روی تیشرت هستند و بعضی از آنها در کارگاه‌هایی با استفاده از دستگاه‌های گرم‌کننده روی تیشرت زده می‌شوند. مثلاً مدل پولوشرت جودون یقه دار که در فروشگاه ما عرضه می‌شوند، طرح‌های یونیک و خاصی دارند.

 بعضی جاها هم به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید از طرح‌های دلخواه خودتان روی آن استفاده کنید. همه‌ی اینها باعث می‌شود قیمت آن تغییر کند.

دوخت تی شرت

 موضوع دیگر این است که نوع دوخت چطور باشد. البته که تی شرت محل دوخت خیلی زیادی ندارد اما همان دوردوزی ساده هم در کیفیت‌های مختلف وجود دارد.

محل تولید تیشرت

 موضوع مهم دیگر که بر قیمت تیشرت تاثیر زیادی دارد، محل تولید لباس است. تصور کنید یک نوع در اروپا تولید شده باشد و به نقاط مختلف دنیا صادر شده باشد. با توجه به دستمزد کارگر و هزینه‌ی اولیه‌ی تولید این نوع لباس طبیعی است قیمت آن بسیار بالاتر از لباسی باشد که برای مثال در کشوری مثل هندوستان یا چین تولید می‌شود؛ پس این نکته نیز خیلی مهم است.

چطور بهترین تیشرت مناسب خود را انتخاب کنیم؟

در بخش قبلی مقاله در مورد این توضیح دادیم که چه چیزهایی در قیمت تیشرت تاثیر دارد. در این قسمت از مقاله می‌خواهیم بگوییم چطور باید تیشرت مناسبی برای خودمان بخریم.

برای خرید تیشرت باید به این نکات توجه کنید:

  1. هدفتان از تیشرت چیست و می‌خواهید آن را در کجا استفاده کنید
  2. می‌خواهید چقدر برای خرید یک دیشرت هزینه کنید
  3. سلیقه‌ی شما چه رنگی است و دوست دارید از چه رنگی استفاده کنید
  4. می‌خواهید این تیشرت را با چه لباس‌های ست کنید و همراه با چه اکسسوری استفاده کنید

 اگر به همه‌ی این سوالات پاسخ دهید می‌توانیم به طور حدودی بگوییم چطور باید یک تیشرت خوب انتخاب کنید تا برای شما مناسب باشد. اما اینکه جنس تی شرت را چطور تشخیص دهیم و چطور تشخیص این که این محصول با کیفیت است یا فقط قیمت آن بیش از اندازه و به طور غیر منصفانه‌ای زیاد است، راه‌هایی هست که در بخش بعدی مقاله توضیح می‌دهیم.

روش‌های تشخیص تی شرت با کیفیت

چند روش برای تشخیص و خرید تیشرت با کیفیت:

خرید از جای مطمئن

یکی از راه‌ها برای تشخیص تیشرت با کیفیت از بی‌کیفیت این است که ببینید از کجا لباس می‌خرید. اگر از دستفروش‌ها یا مغازه‌هایی که اعتبار کافی ندارند اقدام به خرید کنید، احتمالش زیاد است که تیشرتی معمولی یا بی‌کیفیت نصیبتان شود. اما اگر از فروشگاه‌های معتبری مثل پریمو خرید کنید، می‌توانید بر اساس اعتبار و تجربه‌ی این فروشگاه‌ها، مطمئن باشید که یک محصول با کیفیت به دستتان خواهد رسید.

بررسی جنس تیشرت

موضوع دیگر این است که خودتان پارچه‌ی تیشرت را با دست عیارسنجی کنید. هر چقدر این پارچه نازک باشد، احتمالا از کیفیت کمتری برخوردار است. موضوع دیگر  بافت و جنس پارچه است اگر جنس آن زبر باشد و تنها یک لایه پارچه‌ی یک شکل داشته باشد، احتمالا بی‌کیفیت است. پارچه‌های با کیفیت یا از چند لایه‌ی متفاوت تهیه شده‌اند یا معمولا سطح رویی و زیرین آنها اندکی با هم تفاوت دارد و قسمت درونی لطیف‌تر است یا اینکه کل پارچه لطافت قابل توجهی دارد که با لمس کردن می‌توانید آن را به خوبی درک کنید.

بررسی دوخت تیشرت

در قسمت‌های قبلی گفتیم که دوخت محصول مهم است کافیست به محل دوخت تیشرت‌ها نگاه بکنید اگر این دوخت‌ها نخ‌های اضافی داشتند یا نامنظم بودند این خود نشانه‌ای است از اینکه این محصول یکی از سری دوزی‌های پر تیراژ و معمولی یا بی‌کیفیت است. تیشرت‌های با کیفیت معمولا دوخت‌های منظمی دارند و در آنها خبری از نخ‌های اضافه و یا پارچه‌های بیرون زده نیست.

خرید اینترنتی تیشرت

دو مورد در خرید اینترنتی وجود دارد.

اگر دنبال خرید اینترنتی باشید لازم نیست خیلی نگران این باشید که این محصول اندازه‌ی شما خواهد شد یا نه. چرا که تیشرت‌ها اگر اندکی بزرگتر از سایز شما هم باشند، به راحتی قابل استفاده هستند. اگر مایلید که تی شرت مورد استفاده‌ی شما حتما در یک اندازه‌ی مشخص باشد و حسابی روی بدنتان فیت شود.

ورود به بخش نحوه اندازه گیری و سایز چارت.

ورود به بخش نحوه اندازه گیری و سایز چارت.

اما در کل لازم نیست نگران این باشید که دارید لباس را به صورت غیر حضوری و اینترنتی خرید می‌کنید.

نکته‌ی دیگر این است که با توجه به این که وزن تیشرت پایین است هزینه‌ی پست آن مبلغ قابل توجهی نمی‌شود. البته بهتر آن است که لباس‌های مختلفی را با همدیگر سفارش دهید تا همگی در یک بسته‌ی پستی و یک مرسوله خدمت شما ارسال شود.

 نتیجه گیری

 در این مقاله در مورد انواع تیشرت صحبت کردیم و گفتیم چطور باید یک تیشرت مناسب برای خود انتخاب کنیم.

همچنین گفتیم که چرا قیمت بعضی تیشرت‌ها بیش از اندازه‌ی پایین یا بالاست. در بخش دیگر هم روش تشخیص تیشرت با کیفیت را توضیح دادیم.

 امیدواریم از این مقاله لذت ببرید. می‌توانید سوالات یا انتقادات و پیشنهادات خود را زیر همین موضوع کامنت کنید. خوشحال می‌شویم نظر شما را بدانیم.

جهت مشاهده اینستاگرام محصولات پریمو، کلیک کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با تیم پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user