کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1399-06-19

ترکیب رنگ های پاییزی در استایل پاییزه.

انتخاب هر یک از رنگ‌ها برای پوشش پاییزی نشان‌دهنده یکی از ویژگی‌های برجسته شما است. و معمولا  کسانی که مطابق فصل رنگ لباسهایشان را انتخاب می کنند مورد تحسین اطرافیان قرار می گیرند .ترکیب رنگ های پاییزی در استایل پاییزه فوق العاده است.

با شناخت این رنگ‌ها می‌توانیم با ترکیب رنگی بهتری لباس بپوشیم.

دانستن رنگی که در هر فصل مناسب شما است می‌تواند کمک بزرگی در خرید لباس بکند. معمولاً رنگ‌های تیره ‌تر برای فصل پاییز مناسب هستند.

در فصل سرما بهتر است رنگ‌های گرم بیشتر بپوشید به خصوص اگر می‌خواهید چهره‌ای گرم‌تری داشته باشید. رنگ‌هایی مثل قهوه‌ای شکلاتی ، چهره شما را گرم‌تر نشان می‌دهند.

در این فصل از پوشیدن رنگ‌های سرد مثل زرد کم‌رنگ، آبی یخی، ارغوانی، سبز دریایی و رنگ‌های ملایم دوری کنید. رنگ‌های دیگری که نباید انتخاب کنید سیاه و سفید یکدست است، این رنگ‌ها نقاط قوت پوست شما را می‌گیرند .

بیائید مفهوم چند رنگ و نحوه ترکیب آن ها با دیگر رنگ های پاییزی را با هم بررسی می کنیم:

بنفش

این رنگ در کنار بنفش تیره، در روزهای پاییزی نشان دهنده اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت است. بنفش تیره از محکم‌ترین و پایدارترین رنگ‌هاست. حس اقتدار زیادی به افراد می‌دهد. بنفش با ترکیب رنگ های پاییزی و مشکی ترکیب فوق العاده ای را بهمراه دارد.

طلایی یا زرد

طلایی، رنگ درخشانی است. رنگی که در این فصل زیاد دیده می‌شود. لباس‌های جذب در رنگ طلایی زیباتر خواهند بود. معمولاً افرا د با اعتماد به نفس از این رنگ  استفاده می کنند. در فصل پاییز لباس‌هایی با طیف زرد و قرمز روشن و قهوه‌ای و سبز  بسیار روشن ترکیب خوبی است.

کرم یا شتری

رنگ شتری و کرم از سایر رنگ ها کلاسیک تر است. برای کت‌های این فصل رنگ مناسبی است. با این رنگ لباس‌هایی بپوشید که هم‌خانواده این رنگ هستند. یا لباستان را با یک رنگ متضاد مانند قرمز یا قهوه ایی تکمیل کنید.

قهوه‌ای

افراد زیادی این رنگ را انتخاب می‌کنند.زیرا یکی از رنگ هایی است که با اغلب رنگ های پاییزی همخوانی دارد. قهوه ای را با سبز یشمی و کرم و نارنجی و آبی فیروزه ای میتوان ست کرد. رنگ لباس قهوه‌ای روشن  یا تیره همراه با کیف و کفش آجری بسیار جذاب است.

سبز

رنگ سبز رنگی کاملاً متضاد با پاییز است. این تضاد میتواند زیبایی را بیشتر کند. اما با رنگهای پاییزی از جمله: قرمز، نارنجی ، زرد و قهوه ایی  یا جگری ترکیب چشمگیری را بهمراه دارد .  از جمله سبز زمردی رنگی است که در فصل پاییز به چشم می‌آیند.

خردلی

رنگی گرم است. این رنگ مناسب کسانی است که می‌خواهند بر پیرامون خود تاثیرگذار باشند. احساس گرمی و آرامش را هم به خود و دیگران منتقل کنند.ترکیب رنگی خردلی را با قرمز جلوه بیشتری دارد. این رنگ با سرمه ای و طوسی و مشکی ترکیب خوبی میشود. این رنگ در بافت، کاپشن و کیف بسیار زیبا خواهد بود.

سخن پایانی

فصل پاییز با خودش رنگ‌های طلایی و خاکی و گرمی می‌آورد. رنگ‌های پاییزی به تنهایی پر طراوت هستند. رنگ‌های مناسب پوست شما در فصل پاییز، باید عمیق و گرم باشند. مثل زیتونی، جگری، شکلاتی، سبز دودی، نارنجی سوخته (آجری)، بنفش، بادمجانی و خاکستری روشن و گرم. این رنگ‌های خاص به پوست‌های مختلف می‌آیند، ولی باید به درجه و سایه‌های مختلف آنها دقت کنید.
در انتخاب رنگ مناسب لباس های پاییزی رنگ پوست و موی خود را در نظر داشته باشید.تا انتخاب بهتری داشته باشید . اگر پوستی به رنگ پاییز دارید، می‌توانید رنگ‌های سرد و زمستانی خاصی را بپوشید. البته بهتر است آنها را دور از صورت و در پایین تنه (مثلاً رنگ شلوار یا کفشتان) استفاده کنید. سعی کنید لباس‌هایی که نزدیک صورت هستند، مثل کلاه، شال و پیراهن، باید به رنگ پاییز باشند.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با تیم پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user