کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

دیگر مقالات

ترندهای استایل مردانه 2021

هر سال با شروع سال جدید مردم به دنبال به روز شدن هستند، و ترند‌های گوناگونی نیز در صنعت مد و فشن در پیش گرفته می‌شود. یکی از مهم‌‌ترین صنعت‌هایی که هرساله با شروع سال جدید همه منتظر دیدن تغییرات جدید آن هستند، صنعت مد و فشن است. نکته ی جالب در خصوص ترندهای سال جدید این است که پس از سال‌ها لباس‌هایی طراحی شده است که کاملا کاربردی و راحت است. اغلب آیتم‌ها مینیمال همراه با خطوط گرافیکی و چاپ‌های رنگی با جزئیاتی متفاوت هستند.

کت های تک و اورسایز

 کت تک اور که با الهام گرفتن از دهه ۸۰ میلادی از دیگر ترند‌های بهار و تابستان سال جدید است. در کل اپل‌ها و سرشانه‌های حجیم امسال پر‌رنگ‌تر در بین ترندها وارد شده‌اند. درحالی که طراحی کت‌هایی با شانه‌های عریض و ایستاده روند جدیدی در کالکشن برند‌ها نیست اما این مدل همیشه پوشیدنی و مد می‌باشد. البته کسانی که مدل های اورسایز را نمی‌پسند هم می‌توانند با کت تک سایز خودشان از استایل استفاده کنند. شما می‌توانید انواع پیراهن مردانه طرح‌دار را به همراه کت تک بپوشید این استایل با شلوار کتان و جین مردانه شما جذاب‌ترخواهد شد. انواع نیم بوت مردانه، کیف دستی انتخاب‌های جذابی با کت تک می‌باشند.

پیراهن های چهارخانه

طرح چهارخانه به دلیل گستردگی نقش و رنگ، و جذابیتی که به هر استایلی می‌دهد، مورد توجه طراحان صنعت مد و پوشاک بوده است. در دو سال اخیر نیز لباس‌های چهارخانه دوباره ترندشده‌اند. موجی از سبک های مختلف چهارخانه در لباس های مردانه امسال به چشم می‌خورد. این طرح پارچه، انتخابی مطمئن و خاص برای سال پیش رو است. در زمستان امسال لباس‌های چهارخانه توانسته‌اند توجه علاقه مندان به دنیای مد و فشن را به خودشان جلب نمایند و با پیروی از این ترند می توان استایل ماندگاری را داشته باشید زیرا این سبک در هرسبک پوششی جای دارند.

ترند استایل مونوکروم

 یکی از ترندی های محبوب امسال استفاده از یک رنگ در کل استایل است، که جنس پارچه لباس ها نیز یکی است و تناسب در کل ست برقرار شده است. استایل مینیمال بسیار خاص و جذاب است. استایل مونوکروم یا تک رنگ در سال جدید از محبوبیت زیادی برخوردارخواهد بود که در آن استایل‌های ساده و تمام سفید یا مشکی طراحی شده است. البته اگر از رنگ‌های روشن استفاده کنید می‌توانید متفاوت‌تر نیز جلوه کند، چراکه رنگ‌های روشن استایل افراد را جذاب‌تر نشان می دهد. از آنجا که درصنعت مد و فشن رنگ‌های قرمز، سبز تیره و زرد از رنگ‌های پرطرفدار امسال خواهد بود، بنابراین این رنگ‌ها نه تنها در یک استایل مونوکروم جذاب هستند بلکه در سایر ست ها به راحتی می‌توان با بقیه رنگ‌ها ست نمود. در ضمن نیازی به استفاده از اکسسوری‌های لوکس نیست و تا حد امکان باید از مدل های ساده در تعداد کم تر استفاده شود. شاید یکی از دلایلی که از این سبک استقبال شد نیز این باشد که با توجه به وضعیت پیچیده سال جدید مردم به استایلی ساده و مینیمال بیشتر نیاز دارند.

انواع استایل چرم

چرم جزئی جدایی ناپذیر از استایل‌های هر ساله مد است، برای اینکه درسال جدید متفاوت‌تر بنظر برسید بهتر است به سراغ کت‌های معروف و چرمی بروید. در واقع نمونه ای منحصر بفرد و اصیل که همواره مورد استقبال فراوان اکثریت قرار می‌گیرد. چرم نماد قدرت، استقلال، اعتماد به نفس و اصالت بوده و هست، بنابراین چرم را در استایل خود فراموش نکنید. درحال حاضر، لباس‌های چرم مشکی به ترند امسال تبدیل شده‌اند. اکثر برندهای معروف در تکرار چرم از کت یا کاپشن گرفته تا شلوار و کیف‌های بزرگ و کوچک در سال جدید مجموعه پر رنگ تری ازچرم را نسبت به دیگر سال‌ها عرضه کرده‌اند.

استایل ماکسیمال

استایل ماکسیمال سعی دارد تا با استفاده حداکثری از پوشاک و اکسسوری ها، جلوه ای متفاوت را ارائه بدهد. بارزترین ویژگی های این استایل استفاده از لباس های چند لایه ای، رنگ های جیغ و تعداد اکسسوری زیاد اشاره کرد. سبک ماکسیمال همیشه به دنبال رنگ های گرم می رود، یکی از دلایلی که استایل ماکسیمال را بین افراد پرطرفدار کرده، راحتی انتخابش است! اول سعی کنید تکه های اصلی را از تیشرت های طرح دار تا شلوارهای رنگی انتخاب کنید و بعد با استفاده از اکسسوری استایل خود را تکمیل نمایید. در استایل های ماکسیمال، ترکیب پترن ها (چهارخانه، خال خالی، راه راه) ، پرینت ها (پلنگی، پوست ماری) و رنگ های جسورانه مانند فسفری و سرخابی را زیاد می بینیم. لوکس بودن و آیتم های فانتزی از نمادهای این استایل هستند. از دیگر دلایل محبوبیت این استایل ، میل به لایه لایه پوشیدن لباس که بیشتر از یک ترند، یک نیاز محسوب می شود همچنین محدودیت های کم تری در پوشش دارد به همین دلیل با خیال راحت می توانید این استایل را امتحان کنید.

 اکسسوری‌های ترند مردانه

با اکسسوری‌های جذاب و ترند شده می‌توانید استایل خود را کامل نمایید. اکسسوری‌هایی مانند عینک آفتابی،شال گردن، کلاه و کیف دستی جذابیت استایل شما را بیشتر می کند. استفاده از دستکش به خصوص دستکش‌های چرم و بویژه بلند از ترندهای جذاب امسال برای مردان است. همچنین امسال کراوت‌ها به استایل غیررسمی ‌بازگشتند. اکسسوری همراه همیشگی تمامی استایل ها است. برای کسانی که این روزها از استایل های ساده، یکدست و خنثی استفاده می‌کنند، استفاذه از اکسسوری های رنگی و متفاوت موجب ایجاد هیجان و نشاط می شود. درواقع استفاده از جزئیات می‌تواند به کلی روی شما تأثیر بگذارد. گردن آویزهای خیلی بلند، یا گردنبندهایی که زنجیر بسیار کوتاه دارند و به گردن چسبیده اند یا گردنبندهای چندلایه نیز از ترندهای امسال است.

ترند شلوارهای گشاد و فاق بلند

همانطور که در طراحی برندها دیده می‌شود شلور پارچه‌ای پاچه گشاد فاق بلند که آیتمی برای استایل راحت به حساب می‌آید، ترند شلوار سال جدید است. گشاد بودن شلوارها از بالا تا پایین در این بهار و تابستان بیشتر از حد معمول است. به علت راحتی این نوع سبک ها مورد استقبال قرارگرفته و در سبک های متنوع تر ارائه شده. لباس‌هایی از این جنس طراحی شده که در همه جا به راحتی از این پوشش می‌توان استفاده کرد.

 رنگ سال ۲۰۲۱

 با شروع سال جدید، یک رنگ ازسوی کمپانی‌های بزرگ مد و فشن به عنوان رنگ سال معرفی می‌شود و به عنوان ترند سال تعیین می‌گردد که حجم بالایی از پوشش افراد را این رنگ انتخابی یا ترکیبی از آن را تشکیل می دهد. جالب است که امسال به جای یک رنگ دو رنگ به عنوان ترند سال معرفی شده، رنگ‌های خاکستری و زرد به عنوان رنگ‌های امسال معرفی شده اند و اگر در استایل خود از این رنگ‌ها استفاده کنید، استایلی ترند و به روز خواهید داشت. بنابراین اگر می‌خواهید مطابق با مد روز باشید، باید یک یا چند آیتم موجود در استایل تان از رنگ‌های انتخابی سال باشد. برای استفاده از این رنگ‌ها تنها کافی است اصول ست کردن رنگ ها را رعایت کنید. امسال خود خودتان باشید، سعی کنید روحیه خود و اطرافیانتان را تقویت کنید. شاد بپوشید و سعی کنید با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، انرژی خود را بالا نگه دارید لباس‌هایتان را آزاد و راحت انتخاب کنید. زمانی که یک رنگ به ‌عنوان رنگ شاخص معرفی می‌شود، مقصود تمام رنگ‌هایی است که اصطلاحاً زیرمجموعه‌ی آن رنگ اصلی قرار می‌گیرند. به بیان ساده به‌عنوان ‌مثال رنگ زرد که امسال یکی از رنگ‌های شاخص است، از زیرمجموعه پررنگ و کم‌رنگ آن نیز می‌توان به‌عنوان رنگ شاخص استفاده کرد و یا برای خاکستری می‌توان از رنگ طوسی در تلفیق با رنگ زرد به‌عنوان رنگ شاخص یاد کرد.

از خاکستری به زرد، از افسردگی به‌سوی نور

با توجه به تأثیر رویداد‌های یک‌ساله‌ی جهان بر انتخاب هرساله رنگ سال، بدیهی است که همه‌گیری ویروس کرونا نیز بر این انتخاب تأثیرگذار باشد. ویروس کرونا که در از ابتدای سال ۲۰۲۰ باعث تغییر تمامی مناسبات انسانی، اقتصاد و سیاست دنیا شد، جهان را به کما فروبرد. این کما اولین ثمره‌اش برای بشر یکجانشینی و قرنطینه خانگی بود و او را افسرده کرد.

رنگ خاکستری و زرد

رنگی است که کلیه طیف رنگ‌های میان رنگ‌های سفید و سیاه را شامل می‌شود. اگر رنگ‌های سفید و سیاه را رنگ‌های مطلق و نمادی از افراط‌ و تفریط بدانیم، رنگ خاکستری چیزی میان این دو است و رنگی خنثی است. در ادبیات، فیلم و تئاتر، از این رنگ برای معرفی شخصیت‌های مرموز و شخصیت‌هایی که هم ویژگی‌های خیر و هم ویژگی‌های شر دارند، نیز استفاده می‌شود. رنگ خاکستری در بسیاری از فرهنگ‌ها رنگ سکون، رخوت و افسرده حالی است. البته این رنگ در طراحی دکوراسیون نیز می‌تواند نمادی از آرامش نیز باشد. خردلی یا زرد از پالت رنگی ۲۰۲۱ است. این ترکیب رنگی یک استایل کلاسیک و شیک را ایجاد می‌کند. پوشیدن یک ست بلوز و شلوار به رنگ زرد و انتخاب یک رویه شتری بر روی آن از استایل‌های ترند بهار و تابستان امسال است. کت و شلوارهای قهوه‌ای به همراه شومیز خردلی در این فصل دیده شده است.

 رنگ‌های پاستلی ترند هرسال

رنگ‌های پاستلی، همچنان در بین ترندها پابرجا است. بیشتر تناژهای یاسی و سبز نعنایی در برای فصل بهار و تابستان حال و هوای خوبی دارند. رنگ دیگری که در پالت رنگی کالکشن‌های ۲۰۲۱، برند بیشتر دیده شد تناژ‌هایی از رنگ میوه‌ها بود. خودشان از این رنگ‌ها با عنوان تعبیر می‌کنند. سایه‌های مختلفی از گل رز صورتی یادآور تابستانی پر انرژی است. رنگ‌های نود، تناژ مختلف پوست از دسته رنگ‌هایی هستند که برای لباس‌های این فصل می‌توان انتخاب کرد.

فهرست مطالب

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user