باشگاه مشتریان پریمو

VIP CLUB

ما در پریمو همواره در تلاش هستیم تا برای ایجاد حس مطلوب آرامش در خرید شرایط را برای شما عزیزان فراهم کنیم. در همین راستا تصمیم به راه اندازی زیر ساخت های سیستم وفاداری مشتریان تحت عنوان باشگاه مشتریان پریمو گرفتیم.

باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان برنامه ای است که از طریق آن برای ایجاد وفاداری در مشتریان، مزایایی به گروهی از مشتریان شرکت اختصاص داده می شود. باشگاه مشتریان در اثر کنار هم گرد آوردن مشتریان یک مجموعه و ثبت اطلاعات آن‌ها بوجود می‌آید. اطلاعات آن‌ها که در یک بانک اطلاعاتی ثبت شده و می‌توان از این طریق برنامه ریزی های مدونی برای آنها انجام داد. به عبارت دیگر باشگاه مشتریان، بستری برای رفع نیازهای مشتریان، توجه ویژه به آنها و مدیریت صحیح ارتباط با آنها است.

این ایده، ابزاری نسبتاً جدید است که توسط برخی از شرکتهای تجاری استفاده می‌شود و مشتریان فعلی و آینده نگر را با انگیزه‌ های ویژه‌ ای برای پیوستن به این باشگاه تشویق می‌کند. این انگیزه ها و مزایا در قالب کوپن، محصولات رایگان، امتیازات ویژه در شرکت های دیگر و…. ارائه می شوند.

در طرح وفاداری مشتریان پریمو تمرکز اصلی بر روی جذب مشتریان جدید نبوده، بلکه بر روی گسترش روابط با مشتریان فعلی قرار دارد.

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان پریمو

برای عضویت در باشگاه مشتریان پریمو کافیست تنها با یکبار خرید حداقل ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از شعب منتخب ما کارت عضویت در باشگاه را از صندوق فروشگاه دریافت نمایید و وارد سطح برنزی باشگاه مشتریان پریمو بشوید. پس از دریافت کارت باشگاه پس از هربار خرید از هر شعبه طبق قوانین باشگاه مبلغ مشخصی به عنوان اعتبار در کارت شارژ می شود و علاوه بر آن شما با خرید های بیشتر طبق قوانین باشگاه می توانید سطح خود را به نقره ای و طلایی ارتقا دهید و از بازگشت اعتباری بیشتر مبالغ خرید خود بهره ببرید.

 

سطوح باشگاه مشتریان پریمو

برنزی:

با یکبار خرید از ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال الی ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از شعب پریمو وارد “سطح برنزی” خواهید شد و ۱۲% از مبلغ خرید شما در کارت باشگاه مشتریان شارژ شده و در خرید بعدی تا حداکثر ۵۰% از مبلغ فاکتور را می توانید از اعتبار خود استفاده کنید و در تمام خرید های بعدی خود از این تخفیف اعتباری به طور مستمر بهره مند شوید. علاوه بر آن از اعتبارات و پاداش های اضافی بهره مند خواهید شد.

نقره ای:

با یکبار خرید از ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال الی ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از شعب پریمو وارد “سطح نقره ای” خواهید شد و ۱۴% از مبلغ خرید شما در کارت باشگاه مشتریان شارژ شده و در خرید بعدی تا حداکثر ۵۰% از مبلغ فاکتور را می توانید از اعتبار خود استفاده کنید و در تمام خرید های بعدی خود از این تخفیف اعتباری به طور مستمر بهره مند شوید. علاوه بر آن از اعتبارات و پاداش های اضافی بهره مند خواهید شد.

طلایی:

با یکبار خرید بیشتر از ۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از شعب پریمو وارد “سطح طلایی” خواهید شد و ۱۶% از مبلغ خرید شما در کارت باشگاه مشتریان شارژ شده و در خرید بعدی تا حداکثر ۵۰% از مبلغ فاکتور را می توانید از اعتبار خود استفاده کنید و در تمام خرید های بعدی خود از این تخفیف اعتباری به طور مستمر بهره مند شوید. علاوه بر آن از اعتبارات و پاداش های اضافی بهره مند خواهید شد.

 

قوانین باشگاه مشتریان پریمو

  • استفاده از کارت باشگاه مشتریان پریمو در کلیه شعب مجموعه امکانپذیر می باشد.
  • استفاده از کارت باشگاه مشتریان پریمو در تمامی روزهای سال بجز زمان جشنواره ها و حراج ها امکانپذیر می باشد.
  • موجودی کارت باشگاه مشتریان پریمو در هر زمان تا سقف ۵۰% از مبلغ فاکتور قابل استفاده می باشد.
  • اطلاع از تغییرات در قوانین باشگاه مشتریان پریمو صرفا از این صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

کارت باشگاه مشتریان پریمو چیست

یک کارت غیر بانکی شامل شماره ۱۶ رقمی که موجودی آن فقط در شعب فروشگاه های پریمو قابل استفاده می باشد

رمز کارت را فراموش کردم

در صورت فراموشی رمز کارت خود می توانید رمز جدید ۴ رقمی را بعد از ستاره ( رمز جدید*W304910 ) از چپ به راست با اعداد انگلیسی به شماره ۱۰۰۰۳۰۳۳۳ پیامک کنید و رمز جدید کارت خود را دریافت کنید.

کارت مفقود شده است

در صورت مفقود شدن کارت باشگاه مشتریان به یکی از شعب مراجعه نمایید و کارت جدید خود را دریافت کنید

چطور کل اعتبار را استفاده کنم؟

شما می توانید حداکثر تا سقف ۵۰% از مبلغ فاکتور خود را از موجودی اعتبار باشگاه مشتریان پریمو استفاده کنید.

به طور مثال در صورتی که مبلغ ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مبلغ فاکتور جدید شما باشد و ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال مبلغ موجودی کارت اعتباری شما باشد می توانید کل اعتبار خود را در خرید استفاده کنید.

نحوه اطلاع از تراکنش ها، اعتبار و سطح کارت

برای اطلاع از مانده اعتبار، سطح مشتری و تراکنش ها به آدرس زیر مراجعه کنید