کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

دیگر مقالات

استایل پاییزی.آقایان در پاییز چی بپوشند؟راهنمای انتخاب استایل پاییزه مردانه.

پاییز به عنوان فصلی میان تابستان و زمستان و آب و هوای غافل گیر کننده اش همواره ما را در انتخاب لباس پاییزی به چالش می کشاند.

ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم انتخاب لباس در فصل پاییز اصلا کار سختی نیست حتی حق انتخاب های بیشتری هم در این فصل دارید. کافی است تنها چند نکته را رعایت کنید. و ما هم در کنار آن دو استایل پاییزی به شما معرفی می کنیم تا همیشه از شما به عنوان یک فرد خوش استایل که متناسب با فصل تیپ میزند یاد کنند.اما مخاطبان اصلی ما کسانی هستند که بیشتر به دنبال یک استایل پاییزی راحت و روزمره هستند. پس اگر جز این دسته از افراد هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

  چند نکته که در استایل های پاییزی باید رعایت کنید از قرار زیر است:

1.نکته اول: رو هم پوشیدن لباس پاییزی.

از قدیم مادر بزرگ ها گفته اند که هوای پاییز دزد است .ممکن است یک نسیم سرد پاییزی شما را تا مغز استخوان بلرزاند و بعد از آن سر و کله آفتاب پیدا شود.پس حمل کردن یک کاپشن بزرگ در فصل پاییز را اصلا توصیه نمی کنیم. ترجیحا دو لباس نازک روی زیر پیراهن خود بپوشید. با این کار تیپ شما شکیل تر به نظر می رسد و میتوانید هنگام احساس گرما لباس رویی خود را از تن دربیاورید.

تی شرت آستین بلند، پولوشرت، جلیقه، سویشرت نازک ، کاپشن سبک ویا ژاکت بافتنی  برای پوشش رویی شما بهترین گزینه برای استایل پاییزی هستند.

2.نکته دوم : رنگ گرم الزام لباس پاییزی.

پاییز فصل رنگ ها است. فصل رنگ های گرم؛ زرد،نارنجی و سرخ. رنگ های گرم در عین شادابی انرژ زیادی دارند . بی دلیل نیست که بودایان از این رنگ ها در تزئینات لباس ها و معابد خود زیاد استفاده میکنند. زیرا باعث آرامش روح می شود. درختان هم در فصل پاییز زیبایی خیره کننده خود را مدیون این رنگ ها هستند . پس چرا ما از این رنگ های گرم در استایل پاییزی خود بهره نبریم. و یک قرابت میان طبیعت و استایلمان ایجاد کنیم.

زرشکی، نارنجی تیره، بنفش،یشمی و آبی نفتی بهترین گزینه ها هستند.

3.هودی جز جدا نشدنی استایل پاییزی.

راحت بودن لباس مهم ترین آیتم برای انتخاب لباس به شمار می آید مخصوصا برای قشر جوان که هنگام کار و فعالیت راحتی را ملاک خود قرار می دهند. از هودی ها غافل نشوید. سبکی، راحتی و گرمای مناسب سه عامل مهمی هستند که یکه هودی دارد. اما اگر میخواهید شکیل تر باشید و خیلی قالب ورزشی پیدا نکنید. ترجیحا هودی های بدون طرح و دارای رنگ های گرم را در استایل پاییزی خود بگنجانید.

4.به جای شلوار پنبه ای از شلوار پشمی استفاده کنید.

پشم این خاصیت را دارد که گرما را درون خود نگه دارد . بی دلیل نیست که قدیمی ها از لحاف های پشمی بر روی کرسی ها پهن می کردند. شلوار های پشمی قسمت های تحتانی بدن شما را گرم نگه می دارند. شلوار های پشمی رنگ تیره مناسب ترین گزینه در استایل پاییزی هستند.

دو استایل پاییزی راحت و روزمره:

استایل اول: تی شرت آستین بلند،کاپشن سبک یا بافت بر روی آن همراه شلوار کتان یاپشمی.

استایل دوم: تی شرت یا پولوشرت پنبه و سویشرت سبک بر روی آن همراه شلوار کتان یا شلوار اسلش تریکو.

https://www.instagram.com/p/CUhyRJvM7Ua/?utm_source=ig_web_copy_link

فهرست مطالب

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user