کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1400-06-23

چگونه خوشتیپ به نظر برسیم. راهکارهایی با کمک رفتارهای سالم.


عادت‌های سالمی که رعایت آنها از شما یک “خوشتیپ” میسازد.

روش‌هایی که در زیر معرفی میشوند از میلیون‌ها تومن پولی که میخواهید برای زیبایی، خرج‌های عمل‌های جراحی بکنید با ارزش تر هستند.

روش‌هایی که در سراسر دنیا، از مردان هالیوودی تا مردان شرق دور همگی در آنها اتفاق نظر دارند و خب خوشبختانه رعایت آن‌ها تماما شامل متد‌هایی هست که به رفتار بهتر شما با بدنتان منجر میشوند.

در حقیقت یک سبک زندگی سالم منجر به ظاهری بهتر و خوشتیپ بودن شما می‌انجامد.

از رفتار شما با پوستتان تا گودی‌های زیرچشم، حالت استایل شما تا جزیی ترین مدل‌های موی شما.

از این 10 عادت پیروی کنید تا وقتی صورتتان را در آیینه میبینید، از همیشه جذاب تر باشد.

1.

به محافظت از پوستتان اهمیت ویژه‌ای بدهید.

شاید این جمله‌ای کلیشه به نظر برسد، اما بهرحال گوش دهید: استفاده از مرطوب کننده‌ها به شما کمک میکنند تا از خشکی پوست جلوگیری شود، از این مهم‌تر اهمیت ضدآفتاب هاست، که محافظ پوست شما در برابر تابش‌های فرابنفش هستند.

دکتر لزلی بومن در مصاحبه‌ای گفته بودند که رعایت همین یک نکته‌ی ساده برای آقایان بزرگترین تغییر را ظاهر آقایان ایجاد خواهد کرد.

میتوانید این کار را به یک عادت تبدیل کنید، مانند اصلاح کردن یا مسواک زدن.

2.بس کنید!

در حقیقت سیگار کشیدن را.!!

 سیگار عامل اصلی تخریب الاستین‌ها و کلاژن‌ها در پوست شما هستند.( ارکان اصلی ساختار مقاوم سازی و خاصیت ارتجاعی پوست شما). خود به خود پوست شما مسن تر و چروک تر به نظر خواهد رسید.

3.درست غذا بخورید.

یک  رژیم مناسب غذایی مساوی است با درخشندگی بیشتر پوست، براقی بیشتر در مو، و یک استایل فیت تر برای شما.

جیم وایت ، متخصص تناسب اندام و تغذیه و سخنگوی انجمن رژیم درمانی آمریکا می گوید: “نکته اصلی این است که متعادل بمانید.” “جو دوسر یک غذای قدرتمند است. سرشار از فیبر است و می تواند به کنترل گرسنگی و کاهش کلسترول کمک کند. در همین حال ، پنیر خامه ای دارای قند کم و پروتئین و کلسیم زیاد است.

به طور کلی ، رژیم غذایی مدیترانه ای را رعایت کنید ، با چند گوشت پرچرب و مقادیر بیشتر غلات ، ماهی و روغن زیتون.

4.خوب بخوابید.

 حداقل هشت ساعت توصیه شده در شب را دریافت کنید. سکل می گوید: “خواب همه اندام های بدن را بازسازی می کند ، از جمله پوست ، که بزرگترین اندام بدن است. همچنین تنش و اضطراب ، خط اخم و خطوط نگرانی را کاهش می دهد.

کمبود خواب همچنین باعث ایجاد حلقه های مخوف زیر چشم شما می شود.

5.آب کافی.

باومن می گوید: “پوست برای عملکرد مناسب ، به ویژه برای مبارزه با آسیب های ناشی از خورشید ، به آب نیاز دارد.” نوشیدن هشت لیوان توصیه شده در روز سموم بدن را دفع می کند و مواد مغذی را به لایه عمیق پوست (درم) می رساند.

6.رژیم مناسب.

رژیم گرفتن نه تنها ظاهر شما را بهبود می بخشد بلکه خطر سکته مغزی ، دیابت ، سرطان و سایر بیماری ها را نیز کاهش می دهد.

رژیم غذایی رادیکال نگیرید. وایت می گوید: “در عوض به کنترل قسمت فکر کنید. با کاهش برخی از رذایل مانند غذاهای سرخ کرده ، 500 کالری خود را در روز اصلاح کنید ، و هفته ای یک یا دو کیلو معقول از دست خواهید داد.

7.طرفدار آنتی‌اکسیدان باشید.

آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین آ،ای و سی موجود در میوه‌ها وسبزیجات بسیار برای بدن ضروری هستند.

وایت می گوید که آنها باعث ترمیم و تقویت خاصیت کشسانی پوست می شوند و همچنین خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سرطان را کاهش می دهند.

8.ورزش.

رژیم تمرینی قلبی استرس را کاهش می دهد ، شما را شادتر می کند و به پوست شما درخشندگی می بخشد. دکتر داگلاس پترسون ، متخصص طب ورزشی در کلینیک مایو می گوید: “هر نوع ورزش هوازی را انجام دهید که ضربان قلب شما را به مدت نیم ساعت در روز بالاتر از حد اولیه افزایش دهد.” “این می تواند پیاده روی ، دوچرخه سواری باشد – چیزی که کمی عرق کنید. بیش از حد سریع عمل نکنید در غیر این صورت مجروح می شوید و ترک می کنید. ورزش باید سرگرم کننده باشد و با انجام آن احساس خوبی داشته باشید. “

9.مصرف الکل را کاهش بدهید.

سکل هشدار می دهد: “الکل باعث تورم بافت ها ، به ویژه پف چشم ها می شود و اغلب منجر به عادات بد غذایی – باعث افزایش وزن – و سیگار کشیدن می شود.”

10.قوی باشید.

وضعیت درست بدن واقعاً چیز خوبی است. تمرینات قدرتی اصلی از شر این بی حوصلگی خلاص می شود. (به علاوه ، مجموعه جدیدی از شش تکه شکم قطعاً بهبود ظاهر است.) دکتر پترسون تمرینات مقاومتی سبک را دو تا سه بار در هفته برای تقویت عضلات اصلی توصیه می کند. یک مربی شخصی دارای مجوز می تواند با شما در مورد رژیم درمانی که می توانید در خانه دنبال کنید کار کند.

رجوع کنید به :

https://www.instagram.com/p/CTSTMUlDMAt/?utm_source=ig_web_copy_link

برای مطالعه توضیحات تکمیل استایل:

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با تیم پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user