کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

detail-blog
1399-06-25

لباس مناسب قرار و مصاحبه کاری

به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید خود را در فرهنگ شرکت خود جای دهید.اگر کاملا متفاوت از هر کس دیگری در شرکتتان باشید، به جای اینکه در راه خوبی قدم بردارید، در مقابل راه شرکت ایستادگی کرده اید. لباس پوشیدن به شیوه مناسب فرهنگ شرکت، نشان می دهد که شما یک بازیکن تیم هستید و در مورد تصویری که شما و شرکت به مشتریان ارائه می دهید، نگران هستید.مراقبت لباس های با کیفیت خود باشید ،زیرا روی آنها سرمایه گذاری کرده اید ؛ ممکن است بخواهید یک کمد کفش، یک قفسه کراوات، یک قفسه از کفش هایی که با لباس هایتان ست شده را بخرید

لباس مناسب قرار و مصاحبه کاری

تمیز و مرتب باشید و فراموش نکنید که گران قیمت ترین کت و شلوار در جهان می تواند وحشتناک به نظربرسد اگر کثیف و خاکی باشد.

مرتب و  اتو کشیده باشید هیچ چیز واضح‌تر از اینکه لکه‌ای روی لباستان باشد یا چروک به نظر بیاید نمی‌تواند به کارفرمای شما بگوید که این آدم قرار نیست کار من را درست انجام دهد. لباس‌هایی هم که اندازه‌‌ی شما نیست خودش می‌گوید من به درد شما نمی‌خورم. لباس اندازه به تن کنید. این طوری راحت‌تر هستید، تا اینکه لازم باشد شکمتان را تو بدهید یا آستین‌هایتان را بالا و پایین ببرید. لباس‌هایی هم که زوارشان در رفته را ترجیحا بگذارید کنار و فراموش نکنید سبک و سیاق لباس پوشیدن شما معتبرترین معرفی شماست .

حتما پیراهن مردانه ای که به تن می کنید دکمه بالایی اش را ببندید. این نشانه مرتب بودن شما است

سعی کنید رنگ شلواری که انتخاب می کنید از رنگ های خنثی مانند طوسی، دودی و … انتخاب شود در ضمن می توانید در کنار شلوارتان از یک جفت کفش چرم قهوه ای ست کنید.
باید از جوراب های ساده با رنگ هایی مانند طوسی روشن و تیره و یا دودی استفاده کنید.

ترکیب رنگ لباس  آبی ملایم با خاکستری می تواند یک ظاهر متین و آرام به شما بدهد. از رنگ‌های تند می‌توانید در جزئیات استفاده کنید. یک شال یا کراوات قرمز حس قدرت را منتقل می‌کند و برای پست‌های مدیریتی عالی است.
می توانید با استفاده از یک ساعت به جذابیت استایل خود بیفزاید .
یادتان باشد لباس و ظاهر شما در مصاحبه‌ی شغلی بیشتر جنبه‌ی تیک خوردن دارد. یعنی باید بیشتر حواستان باشد،  اگر لباس و ظاهرتان ایراد اساسی داشته باشد ۱۰ ثانیه برای تصمیم درباره‌ی رد کردن شما کافی است،
جلسه‌ی مصاحبه را کمی به خودتان سخت بگیرید و مطابق رسمیت محل کارتان لباس بپوشید این مطابقت به مصاحبه‌گر ثابت می‌کند که می‌دانید برای موفق شدن در کار باید چه راهی بروید، متناسب جایگاهی که برایش درخواست داده‌اید هستید و نهایتا به او و فرهنگ سازمان او احترام گذاشته‌اید.
یک پیشنهاد جادویی هم برای محیط‌های غیررسمی این است که کت اسپرتی با خود داشته باشید تا اگر دیدید لازم است، به تن کنید و اگر نه، دربیاورید؛ اینگونه شما قابلیت تغییر میزان رسمیت را دارید .
یادتان باشد مهم‌ترین چیزی که با خود به مصاحبه کاری می‌آورید اعتماد بنفس  است. چیزی که می‌پوشید و تیپ شما قرار است نشانگر این اعتماد به نفس باشد. اگر در لباستان احساس راحتی نکنید در مصاحبه این احساس ناراحتی را نشان می‌دهید.
” سعی کنید کسی شما را با لباسی که می‌پوشید به یاد نیاورد.” چیزی که می‌پوشید باید به فرد مصاحبه کننده اجازه بدهد روی مهارت‌‌ها و تخصص شما تمرکز کند نه روی لباستان. پوشیدن لباس ساده و بدون طرح این اطمینان را ایجاد می کند که حواس مصاحبه کننده پرت نمی‌شود
یک ظاهر درست با ترکیب رنگ مناسب می ‌تواند شما را از بقیه جدا کند و شانس تان را برای به دست آوردن موقعیت شغلی بهتر بیشتر کند.
لباس های مناسب قرار های کاری
شما باید بازی را طوری بچینید که در همان اولین ثانیه‌های اول بدون برو و برگرد برنده میدان باشید. برای برنده بودن باید بتوانید در همان 30 ثانیه اول یعنی درست قبل از اینکه حرفی به میان بیاید تصویری درست از خودتان ارائه دهید و احترام  طرف قرارداد را برانگیزید. شما باید تصویری درست از شخصیت‌تان ارائه دهید؛ شخصیتی محکم، با اقتدار و تاثیرگذار بنابراین باید سخت مراقب لباس پوشیدن‌تان باشید .
قبل از تصمیم گیری بهتر است به شرایط و افرادی که قصد ملاقات با آنها را دارید توجه کنید.
در اولین برخوردها سعی کنید رسمی بپوشید.  وقتی سبک لباس پوشیدن رسمی را برای خودتان انتخاب می‌کنید به طرف مقابل‌تان نشان می‌دهید که قواعد بازی را بلدید.
داشتن یک استایل بسیار شیک و رسمی برای قرارهای کاری می تواند در موفقیت شما  و حرف هایتان بر روی طرف مقابل در یک قرار کاری تاثیرگذار باشد و شما را از سایرین متمایز کند .
یک فرد موفق رنگ‌های مرده نمی‌پوشد، کفش‌های مرتب و تمیز می‌پوشد ، موهایش همیشه مرتب است و دست‌کم دوبار در روز ظاهرش را در آینه چک می‌کند.
شکی نیست که پوشیدن لبا‌س‌هایی با رنگ‌های شاد،تند و تیز تاثیر بسزایی در روحیه شما دارد اما وقتی یک موقعیت استثنایی مثل یک قرارداد کاری در میان است باید دست‌کم برای چند ساعت قرارداد هم که شده ماجرای رنگ‌های شاد را فراموش کنید.
انتخاب کیف‌های شق‌و‌ رق به شما کمک می‌کند تا ظاهری رسمی‌تر و در عین حال دقیق و منظم‌تر داشته باشید . کیف‌های چرم طرح دیپلمات معمولا انتخاب خوبی برای آقایان هستند.
فراموش نکنید بستن یک ساعت چرمی روی دست‌تان علاوه بر اینکه ظاهرتان را رسمی‌تر به تصویر می‌کشد نشان می‌دهد شما فردي وقت‌شناس هستید.
لازم نیست برای تمام قرار ها یا جلسات از کت و شلوار های رسمی استفاده کنید بلکه می توانید از کت های تک که استایلی جذاب را به همراه دارد استفاده کنید که حتی زیر کت تک خود نیز  میتوانید از یک تی شرت ساده با استفاده از یکی از رنگ های خنثی استفاده کنید.
از لباس جین  نیز می توان استفاده کرد بسیاری از آقایان که شغل های بسیار رسمی ندارند از شلوار های جین در محل کار خود استفاده می کنند ، کت جین و شلوار جین را نیز برای بعضی ملاقات های کاری مناسب هستند اما باید توجه داشت که ساده و بدون زاپ باشند تا حدودی رسمی بنظر آید می توان از کیف و کفش چرم نیز در کنار جین استفاده کرد که این یک استایل کژوال شیک را ایجاد می کند.
اگر شما هم مانند بسیاری از آقایان ترجیح می دهید  با لباس راحت و شلوار جین باشید  می توانید در قرار های کاری از یک شلوار جین رنگ تیره و تی شرت یقه دار ساده با رنگ ملایم  که با رنگ شلوار شما ست باشد استفاده کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با تیم پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user