کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

دیگر مقالات

انواع فرم بدن و استایل مناسب

شکل بدن خود را بشناسید

فرم بدن هر فرد با فرد دیگری متفاوت است و منظور از فرم بدن، تنها قد و وزن شما نیست بلکه چیزی که اهمیت دارد نوع شکل بدنتان می باشد. اگر بخواهیم به صورت کلی دسته بندی کنیم می توان اندام آقایان را به چند شکل هندسی تقسیم کرد. در واقع فرم بدن هر فرد شبیه یکی از این اشکال هندسی است و می توان براساس این الگو استایل مناسب خود را شناخته و طبق آن لباس مناسب خود را انتخاب کنید. مهمترین اصل برای انتخاب لباس قطعا تناسب اندام است اما اگر شما فرم بدنتان را بدانید برای مثال اضافه وزن تان در کدام قسمت است، می تواند به شما بسیار کمک کند. دانستن فرم بدنتان بسیار ساده است کافیست خوب در آینه به خود نگاه کنید و بدنتان را با یکی از اشکال زیر تطبیق دهید. ممکن است فقط در یک مجموعه قرار بگیرید و یا ترکیبی از دودسته و یا بیشتر باشید. وقتی که شما شکل بدنتان را تعیین کردید این کار به شما کمک می کند تا بهترین و بدترین مدل لباس ها با توجه به اندامتان را بشناسید و از آنها استفاده کنید.

۱- شکل مثلث وارونه

اولین شکلی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد شکل مثلث وارونه است. این نوع بدن، به عنوان مثلث معکوس نیز شناخته می شود که در این شکل از اندام ها قفسه سینه پهن و شانه های پهن تر است که وقتی به دور کمر می رسد باریک می شود. همانطور که از تصویر پیداست این افراد به تمرین بدنسازی و ورزش های مداوم علاقه دارند. در این مقاله قرار است برتعادل سازی تمرکز کنیم پس به این می پردازیم که برای تناسب بیشتر در ظاهر چه کار باید انجام داد.

چه چیزی بهتر است بپوشید

اگر دارای اندامی به شکل مثلث وارونه هستید فراموش نکنید هر لباسی که به تن دارید را سعی کنید حتما با یک کمربند استفاده کنید. بستن کمربند باعث می شود توجه به سمت کمر برود و کمی از تمرکز روی بالاتنه کم تر شود. همچنین کت های شش دکمه نیز مناسب شما هستند زیرا توجه را روی سینه و وسط بدن متمرکز می کنند. دورس یقه هفت و تی شرت یقه هفت نیز مناسب شما هستند زیرا دقیقا شکل بدن شما هستند و اندام تان را متناسب تر جلوه می دهند.

چه چیزی بهتر است نپوشید

مهمترین چیزی که نباید بپوشید شلوارجین چسبان است. این شلوارها پاهای شما را لاغرتر نشان داده و تناسب بین بالا تنه و پایین تنه را کم تر می کند. همچنین کت های اپل دار که شانه ها را پهن و بزرگ نشان می دهند مناسب شما نیستند. به هیچ عنوان نباید روی برجستگی شانه تمرکز کنید. اگر شما بدنی مثلثی شکل دارید پس باید تلاش کنید که تمرکز را به سمت پایین بدنتان ببرید و این قسمت را پر تر نشان دهید.

پیشنهادات استایل مـثلثی

– در قسمت های پایین بدنتان رنگ های روشن استفاده کنید.
– شلوارهای دمپاگشاد یا راسته بپوشید.
– لباس هایی بپوشید که باعث جلب توجه در قسمت کمرتان نشود .
– استایل هایی را که با ایجاد بزرگنمایی دور کمر یا میان تنه تان را پرتر نشان می دهد را امتحان کنید .
– به دنبال لباس هایی باشید که در قسمت کمرتان باعث افزایش دور کمرتان شود .

۲- بدن مستطیلی شکل

مدل مستطیلی که کم تر رایج است. در این مدل تقریبا دور کمر و ران و عرض شانه ها یک اندازه است. شما باید سعی کنید از مدل هایی استفاده کنید که منحنی و قوس هایی در بدن ایجاد کند و پاها را بلند و باریک تر نشان دهد. همچنین برای پهن نشان دادن شانه ها تلاش کنید. با این کار در واقع شانه های خود را شبیه سازی می کنید.

چه چیزی بپوشید؟

برعکس مدل مثلث وارونه از کت های شانه دار استفاده کنید که شانه هایتان را پرتر نشان دهید. راه دیگر برای تناسب اندام استفاده از لایه هاست که باید از چند لایه پیراهن، جلیقه و کت را با هم استفاده کنید که توجه را به بالاتنه معطوف کند. همچنین پیراهنی که به تن می کنید باید حتما در قسمت کمر قطع شود. ازکمربند که در ایجاد قوس روی کمر بسیار تاثیرگذار است استفاده کنید. پیراهن شما باید کوتاه باشد یا آن را درون شلوار قرار دهید. استفاده از پارچه هایی با خطوط افقی در نیم تنه بالا برای شما مناسب است که همراه با آن می توانید از دستمال گردن نیز استفاده نمایید. ترجیحا از لباس های چهارخانه استفاده کنید. می توانید کت بپوشید تا بدنتان را پرنشان بدهد ،با اینکار شما عضلانی بنظر میرسید حتی اگه خیلی لاغر باشید.

چه چیزی نپوشید؟

اینکه چه چیزی نپوشید هم کاملا مخالف مورد اول است. ازکت های شش دکمه یا دوردیف دکمه دار اجتناب کنید. همچنین از تیشرت هایی که فرم خاصی ندارند و کاملا مستطیلی هستند دوری کنید زیرا این مدل ها بیش تر بدن شما را مستطیلی نشان می دهند که می توانید از مدل های پایین هلال استفاده کنید. از پیراهن های کشیده دوری کنید، اگر پیراهنی بلند و کشیده به تن کنیددر واقع همان شکل مستطیلی را ادامه داده اید. سعی کنید شلوار های راسته نپوشید چرا که شما را کشیده و مستطیلی تر نشان میدهد.

پیشنهادات استایل مستطیلی

– لباس هایی بپوشید که منحنی و قوس در بدنتان را نشان دهد.
– برای ایجاد یک استایل شیک کت بلند بپوشید.
– لباس های رنگی و با اکسسوری بپوشید تا بالاتنه جلوه بیشتری داشته باشد.
– از سبک های خیلی عجیب استفاده نکنید.
– از لایه های بیشتر استفاده کنید.
– از کمربند پهن و محکم برای بستن کمرتان استفاده کنید.
– رنگ بندی های خیلی ملایم را به همراه رنگ های شاد امتحان کنید.

۳- بدن مثلثی شکل

سومین شکل بدن مثلثی است. این شکل حتما به این معنا نیست که شما در شکم چربی اضافه دارید اما در هر صورت شکم شما عریض تر است. قسمت کمر و شکم شما از شانه و سینه عرض بیشتری دارد. این مدل را می توان با ورزش و رژیم غذایی اصلاح کرد اما در انتخاب لباس سعی کنید با لباسی که انتخاب می کنید تمرکز را از کمر به سمت شانه های خود بکشید. مشکل این است که وقتی همه لباس ها برای تیپ مخالف شماست (مثلث برعکس)، شما چطور خودتون رو توی یک لباس خوب جا بدید. باید کاری کنید که ساختار شونه هاتون بزرگتر بنظر بیاد و قسمت شکم شما کوچکتر شود. استفاده از رنگ مشکی و رنگ های خنثی تیره همیشه پر طرفدار بوده رنگهایی مثل طوسی، سرمه ای و مشکی سایز شما را کوچکتر نشان می دهند.

چه چیزی بپوشید؟

استفاده از پارچه های راه راه عمودی مناسب این نوع بدن است. شما با این شکل بدن می توانید کت هایی بپوشید که شانه ها را بسیار بزرگ تر نشان می دهند و تا می توانید روی شانه هایتان تمرکز کنید. همچنین استفاده از رنگ های روشن در نیمی از نیم تنه بالا یعنی از قفسه سینه به بالا می تواند بسیار موثر باشد. همچنین در این قسمت از بدن روی جزئیات تمرکز کنید. اگر قصد استفاده از کت دارید یک کت ساده با رنگ تیره و البته سایز خودتون و مناسب با فرم بدن شما به استایل شما جلوه می دهد.در مورد شلوار هم بهتره شلوار های راسته بپوشید. تیشرت هایی که در بخش پایینی لباس، تیره‌ تر باشد و در بخش بالایی لباس رنگ روشن ‌تری دارند، گزیینه ای مناسب است. مناسب تر هستند.

چه چیزی نپوشید؟

تا جایی که ممکن است از پوشاندن گردن خودداری کنید، زیرا این کار باعث می شود گردن تان لاغر نشان داده شده و توجه روی شکم و کمر بیشتر شود پس از یقه اسکی تا حد ممکن استفاده نکنید زیرا عرض شانه ها را کم تر نشان می دهد. همچنین از تیشرت هایی که روی قسمت شکم خطوط افقی دارند دوری کنید و مدل های یقه بسته مناسب شما نیستند. در مورد کت و شلوار هم دنبال کت هایی با دو ستون دکمه و طرح دار نروید. بهتر است از پیراهن هایی با طرح افقی استفاده نکنید زیرا خطوط افقی شما را از حالت عادی حجیم تر نشان میدهد. مدل های جذب شلوار های اسلیم و اسکینی باعث میشوند توجه به سمت کمر شما باشد پس بهتر است از این نوع شلوار استفاده نکنید.

پیشنهادات استایل مثلثی

– در قسمت های بالاتنه بدنتان رنگ های روشن بپوشید.
– شلوارهای دم پا گشاد یا راسته بپوشید.
– لباس هایی بپوشید که شونه هایتان را پهن تر نشان دهد.
– از رنگ های خنثی و تیره استفاده کنید تا کمر و شکم شما را کوچکتر نشان دهد.

۴-بدن بیضی شکل

یکی از رایج ترین شکل بدن بیضی است. در این فرم اندام سر شانه ها، دست ها و پاها لاغرتر هستند و تمام سنگینی و چربی بدن در قسمت میانی جمع شده است. در این نوع استایل باید روی کشیده نشان دادن بدن و پهن نشان دادن شانه هایتان تمرکز کنید و از لباس هایی استفاده کنید که بدن شما را اندامی تر و کشیده‌ تر نشان دهد. یکی از این راه ها استفاده از پارچه هایی با خطوط عمودی است. بهتر است که دارای طرح های راه راه عمودی باشد زیرا این طرح به شما کمک می ‌کند تا شبیه افرادی که اندام مثلثی دارند بنظر برسید.

چه چیزی بپوشید؟

بهتر است از شلوار های جذب استفاده نکنید و روی شلوار مناسب حسابی تمرکز کنید و شلوارتان راسته یا آزاد باشد تا تعادل در بین میان تنه و پایین تنه شما برقرار شود. طول شلوار و آستین های لباستان می تواند ظاهر بهتری به شما ببخشد. اگر شما اندام بیضی شکل دارید بهتر است روی جزئیات لباس هایتان تمرکز کنید. پارچه ها باطرح های درشت و رنگ های متضاد و درخشان در بالاتنه و استفاده از اکسسوری در این قسمت مناسب نیست.

چه چیزی نپوشید؟

کمربند رنگی یا باریک مناسب شما نیستند زیرا توجه را به گردی شکم معطوف می کند اما اگر بسیار طرفدار بستن کمربند هستید از کمربندهای چرمی مشکی و قهوه ای که پهن هستند استفاده کنید. از پوشیدن بوت های کوتاه اجتناب کنید زیرا پاهایتان را کوچکتر جلوه می دهد و این برای اندام بیضی شکل مناسب نیست. کت های شش دکمه هم مناسب شما نیستند زیرا بالا تنه را برجسته تر نشان می دهد. از شلوارهای لوله تفنگی و اسکینی که جذب هستند استفاده نکنید زیرا باعث می شوند پاهایتان بیش از حد باریک دیده ‌شود و برجستگی بخش میانی بدنتان بیشتر به چشم بیاید.

پیشنهادات استایل بیضی شکل

_ یقه های V و U شکل و یقه های چهار گوش انتخاب خوبی هستند.

– لباس های آستین بلند که در قسمت بالا تنه آزادتر باشند گزیینه مناسبی است.

– پیراهن هایی که دکمه های کوچک دارند.

– پارچه های نقش ریز و یا نقش عمودی با رنگ بندی مات و تیره شما را جذاب تر میکند.

– جلیقه ای بلند و بلوز های کوتاه بپوشید.

۵- بدن ذوزنقه ای شکل

این شکل از بدن ایده آل ترین شکل بدن محسوب می شود و در این نوع از فرم بدنی، از بالا به پایین کمر باریک می ‌شود و در قسمت کمر چربی اضافی کمی دارند. اگر اندام ذوزنقه ای شکل دارید می توانید با خیال راحت هر لباسی که می خواهید انتخاب کنید و شما محدودیت کم تری برای انتخاب لباس هایتان از بین سایرین دارید اما نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید تا استایل بهتری داشته باشید.

 اولین مورد این است که تمام لباس هایتان اندازه شما باشد و اصول لباس پوشیدن را به خوبی رعایت کنید. یکی از راحت ترین تیپ بدنی برای پوشیدن لباس، تیپ بدنی ذوزنقه ای است، به شرطی که خیلی قد بلند یا خیلی قد کوتاه نباشد. اما در کل بیشتر لباس هایی که این نوع افراد با این نوع تیپ بدنی به تن می کنند مناسب است. همان طور که گفتیم بیشتر لباس ها برای این نوع تیپ بدنی مناسب است و این نکته مثبت باعث می شود این افراد در طول زمان نسبت به لباس پوشیدنشان بی توجه شوند.

آن ها به فروشگاه می روند و لباسی به تن می کنند و چون در کل برایشان مناسب است آن را می خرند و از آن در استایل خود استفاده می کنند، در حالی که ممکن است آن لباس آستین بلند تر، آستین کوتاه تر داشته باشد یا نیاز به کمی تنگ کردن لباس باشد. اگر شما جزو افرادی هستید که تیپ بدنی ذوزنقه ای دارید، حتما با یک خیاط در ارتباط باشید و لباس هایی را که خریداری می کنید را کاملا اندازه از هر نظر مناسب بدن خود کنید. شما باید به دنبال بهترین جنس لباس و مناسب ترین سایز که امکان خرید آن را دارید باشید. توجه به سبک ها و رنگ بندی هایی که در هر ست وجود دارد در استایل شما نقش مهمی دارد و جذابیت بیشتری را به همراه دارد.

سبک پوشش مردان کوتاه قد

قدتان چه قدر است؟ وزن تان چند است؟ اگر می خواهید شکل بدن تان را پیدا کنید بهتر است قد و وزن خود را نیز بدانید.مردانی که قد کوتاه تری دارند باید برای کشیده تر نشان دادن خود تلاش کنند و با پوشیدن لباس های مناسب و شیک به افزایش قد خود کمک کنند. ما توصیه می کنیم کت های بلند و شلوارهای بگی اصلا مناسب شما نیستند. تی شرت های کوتاه بپوشید و به هیچ عنوان از لباس های گشاد و بلند استفاده نکنید.

در انتخاب رنگ لباس دقت کنید

برای بلند تر به نظر رسیدن قد باید در انتخاب رنگ لباس نیز دقت کنید و پیراهن و شلوار در رنگ های هم خانواده بپوشید. می توانید لباس هایی که از یک طیف رنگ نیستند را نیز انتخاب کنید اما سعی کنید سایه های نزدیک به هم داشته باشند. از پوشیدن پیراهن یا لباس هایی با رنگ متضادخوداری نمایید و اگر رنگ های مختلف از یک طیف را می پوشید بهتر است شلوار شما از پیراهن تان تیره تر باشد. پوشیدن کفش تیره و شلوار تیره تر از پیراهن، قد شما را بلندتر از آنچه هست نشان می دهد.

الگوهای عمودی را انتخاب کنید

برای اینکه کشیده تر و لاغر تر به نظر برسید الگوهای عمودی را انتخاب کنید. برای انتخاب این الگوها، خطوط عمودی پیوسته و باریک تر که یکی از رنگ های آنها سفید باشد، انتخاب مناسبی است. هیچگاه لباس هایی با خطوط افقی را انتخاب نکنید زیرا چشم به صورت ناخودآگاه به دو طرف بدن متمایل می شود و قد شما را کوتاه تر از چیزی که هست نشان می دهد. در واقع لباس هایی با بافت عمودی و پیراهن هایی که نقش و نگارهای آنها به سمت بالا کم تر می شود مناسب تر است و شما را بلند تر نشان می دهد.

پیراهن مناسب انتخاب کنید

پیراهن شما باید به اندازه کافی بلند باشد تا بتوانید آن را داخل شلوار ببرید و سایز آن باید به گونه ای باشد تا بیش از حد به بدنتان نچسبد. پیراهن هایی که پارچه های ضخیمی دارند بهتر در تن می ایستد و برای افراد کوتاه قد مناسب تر است. همچنین رنگ های ساده در لباس هایی که طرح دار هستند جذابترند. پوشیدن پیراهن با رنگ های تیره نیز ممکن است افراد لاغر را لاغرتر نشان دهد. در صورت استفاده از کراوات نیز کروات نباید بیش از حد پهن یا کوتاه باشد. بهتر است کتی را که دکمه های کمتری دارد بپوشید. پیراهنی با جیب های نزدیک به هم و دارای یقه باریک و نوک تیز انتخاب کنید تا اندام شما را کشیده تر نشان دهد.

از اکسسوری مناسب استفاده کنید

برای اینکه قد بلند دیده شوید نباید در انتخاب اکسسوری اشتباه کنید. بسیاری از افراد به اشتباه برای بلندتر به نظر رسیدن قدشان کلاه می گذارند. جزئیات لباس شما نیز نباید در بخش پایین تنه و یا بخش پایینی پیراهن تان باشد. انتخاب پیراهن های جیب دار، کراوات های رنگ روشن و یا لباس های با سرشانه های متفاوت توجه مخاطب را به سمت قسمت های بالایی بدن شما جلب می کند. ساعت مناسب دست خود را انتخاب کنید، اگر دست های کشیده ای ندارید از ساعت های بزرگ استفاده نکنید.

شلوار و کفش مناسب افراد کوتاه قد

شلوار فاق بلند برای شما مناسب تر است زیرا پایین تنه را بلندتر نشان می دهد. مردانی که میان تنه بزرگتری دارند بهتر است از شلوارهای راسته استفاده کنند که جلوشان چین های عمودی دارد نه شلوارهایی که ساده هستند. دمپای شلوار هرچقدر بیشتر پاهایتان را بپوشاند پاهای شما را کشیده ترنشان می دهد اما نباید قدشلوار خیلی بلند تر از قد شما باشد پس بهتر است شلواری که انتخاب می کنید مناسب شما باشد. افرادی که قد بلندی ندارند برای بلندتر به نظر رسیدن قدشان باید شلوار خود را بر روی خط کمر خود بپوشند. پایین تر قرار دادن خط کمربند پاهای افراد کوتاه قد را کوتاه تر نشان می دهد همچنین این افراد نباید از کمربندهای بزرگ استفاده کنند و در صورت نگه داشتن شلوار خود بر روی خط کمر دیگر نیازی به محکم بستن کمربند نخواهند داشت اما اگر مایل به بستن کمربند هستید بهتر است از کمربند هم رنگ شلوارتان استفاده کنید. می توانید با افزودن چند لایه به داخل کفش یا انتخاب کفش هایی با کفی های پهن تر قد خود را چند سانتیمتر بلندتر نشان دهید.

شلوارک و یا پیراهن آستین کوتاه نپوشید

اگر قد بلندی ندارید تا حد امکان از شلوارک و یا پیراهن آستین کوتاه استفاده نکنید، زیرا موجب می شود توجه افراد به سمت اندام جلب شود و به همین دلیل قد آنها کوتاه تر دیده شوند. البته پوشیدن برخی از این لباس ها در روزهای گرم سال لازم است.

سبک پوشش مردان بلند قد

اگر شما در هنگام خرید نمی‌توانید لباس مناسبتان را انتخاب کنید و با مشکل گشادی آن و یا کوتاهی آستینش مواجه هستید، اگر شلواری که انتخاب می‌کنید کوتاه به نظر می‌آید شما جزء افراد قد بلند محسوب می‌شوید. این شاید بسیار واضح به نظر برسد که شما باید برعکس مردان کوتاه قد عمل کنید. شما باید از هر چیزی که قدتان را بلندتر و شما را باریک تر نشان می دهد اجتناب کنید. برای مثال پارچه هایی با خطوط عمودی در قسمت بالاتنه مناسب هستند و تعادل را بهتر برقرار می کند. همچنین باید از کفش های نوک تیز که پاهایتان را کشیده تر نشان می دهد دوری کنید و کفش های پنجه گرد مناسب شما هستند.

کت و شلوارهای تک‌رنگ تیره آقایان را بلندقدتر نشان می‌دهند، از این جهت آقایانی که مجبور هستند از چنین لباسی، خصوصاً در محل کار خود، استفاده کنند باید با استفاده از برخی ترفندها از عدم تناسب کم کنند. یکی از این ترفندها استفاده از کمربند است، کمربندی که رنگ روشن‌تری نسبت به رنگ کت و شلوار دارد انتخاب مناسبی است. استفاده از کراوات‌های پهن نیز باعث تناسب بیشترخواهد شد.

پوشیدن پیراهن‌ها و کت و شلوارهایی که راه‌راه عمودی دارند به هیچ وجه برای افراد قدبلند توصیه نمی‌شود. بهتر است پیراهن آقایان قدبلند دارای جیب در ناحیه‌ی سینه باشد وجیب های کوتاه‌تری داشته باشد. استفاده از لباس‌های چندلایه در آقایان نیز باعث تناسب اندام بیشتر می‌شود. پوشیدن یک جلیقه، ژیله یا چیزی شبیه آن می‌تواند از بلندی قد کاسته و ظاهری بهتر را نشان دهد. استفاده از شال‌گردن در فصول سرد نیز می‌تواند در همین زمینه مؤثر واقع شود.

سایزخودتان را بدانید و همیشه به تناسب سایزتان لباس بخرید.

اندازه های شانه و قد آستین مواردی هستند که باید در خصوص آن دقت زیادی داشته باشید.

استفاده از لباسهای خیلی تنگ و خیلی گشاد اصلا برای شما مناسب نیست.

شلوار جینی که انتخاب می‌کنید نباید تنگ باشد، شلوار راسته انتخاب بهتری برای شما می‌باشد.

به هیچ وجه شلواری که برای شما کوتاه است را نپوشید.

پیشنهاد ما به شما این است که از کمربند ضخیم استفاده کنید و یا کراوات پهن ببندید، این باعث می‌شود قد شما از آنچه که هستید بلند تر به نظر نیاید.

سبک پوشش مردان درشت اندام

برخی از مردان درشت اندام خیال می کنند اگر لباس هایی با اندازه بزرگ تر بپوشند می توانند اضافه وزن خود را مخفی کنند اما اینطور نیست و آنها را شلخته نشان می دهد و نپوشیدن لباس‌های اندازه مانع از شیک پوشی آنها می‌شود. آقایان درشت اندام در پیدا کردن لباس اندازه خود مشکل دارند گاهی مجبورند لباس‌هایی بپوشند که مناسب بدنشان نیست و همین مساله باعث خراب شدن استایل آن‌ها می‌شود. بهتر است از لباس های راه راه و شطرنجی هر نوع طرح درشت هم اجتناب کنید. از طرح‌های ریز چهارخانه برای لباس‌های غیررسمی خود کمک بگیرید. همچنین در فصل گرم سال تیشرت هایتان را از پارچه های سبک و پنبه ای که احساس راحتی داشته باشد انتخاب کنید.

کشیده نشان دادن پاها شما را لاغر تر نشان می دهد و برای این کار هم ترفندهای متعددی وجود دارد که می‌توانند در شیک پوشی شما بسیا موثر باشند. شلوار فاق بلند همراه با کمربندی که رنگ آن با رنگ شلوار شما یکی باشد می‌تواند پاها را بلندتر نشان دهد. هر ترکیب رنگی که از رنگ‌های متضاد و شاد تشکیل شده باشد گزینه مناسبی برای شما نیست و شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. پس بهتر است سراغ ترکیب‌های رنگی بروید که رنگ‌های تیره و نزدیک به هم دارند این به این معنا نیست که شما نمی توانید از رنگ های شاد استفاده کنید بلکه دقت کنید این رنگ ها را همراه با یک رنگ پایه و اساسی خنثی ست کنید. آقایان درشت اندام معمولا از بستن دکمه های کت خود هراس دارند چون احتمالا کتی که انتخاب کرده‌اند اندازه بدن آن‌ها نیست و با بستن دکمه‌ها این اندازه نبودن بیشتر معلوم و مشخص خواهد شد، در صورتی که اگر سایز مناسب تهیه کنند و دکمه های کت به راحتی بسته شود آنها را خوشتیپ تر نشان می دهد. مدل های استفاده از کت یقه هفت باز همراه با یک کراوات زیبا و یا کت اسپورت که روی سرشانه‌های آن چرم دوخته شده است اندام شما را متناسب تر کند.

نوع پوشش مردان عضلانی

مردان عضلانی به خاطر ورزش هایی که به طور مداوم انجام می دهند اندام مناسبی دارند اما گاهی ممکن است برای خرید لباس های روزانه به دردسر بیفتند. اگر اندام عضلانی دارید از پوشیدن بلوزهای تنگ و شلوار جین های چسبان خودداری کنید. خطوط افقی می تواند برای شما مناسب باشد. اگر از رنگ های روشن استفاده کنید حجم عضلاتتون بیشتر به چشم می آید. استایل هرکس به لباس هایی که می پوشد و برندهایی که استفاده می کند برمی گردد. یک سبک خوب این است که شما با توجه به اندام و شکل بدنتان لباس تهیه کنید نه اینکه صرفا از دیگران تقلید داشته باشید. تنها مهم نیست که شما چه قدر یک لباس را دوست دارید مهم این است که آن لباس مناسب فرم بدن و قد شما باشد. لباس خوب اصولا به ایجاد احساس خوب که دیگران از ما دریافت می کنند کمک می کند.از لباس های خیلی جذب استفاده نکنید زیرا ممکن است تناسب بین بالاتنه و پایین تنه را از بین ببرد. وقتی چیزی که برای اندام شما مناسب است را بپوشید می بینید که چه قدر بهتر از چیزی است که در آن فشرده و نامناسب به نظر می رسید، پس فقط سعی کنید خودتان باشید.

فهرست مطالب

نظرات کاربران

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user